Windows Desktop / Dual Screens

  • Hejsa ... Bruger selv et par monitore og kører Extended-Desktop. Problemet er bare at min Monitor-2 står til højre for min Monitor-1 og desktop´en extender til højre ... Det er jo fint nok som det er, men vil godt have min Monitor-2 over så den står til venstre for min Monitor-1 og desktop´en extender til venstre ... Det kan Windows vist ikke fra standard.


    Nogen der kender en løsning så den kan extende til venstre ?... :D

  • Jeg har ingen problemer med at extende til højre eller venstre.. For ikke at sige op og ned...


    Jeg "trækker" bare rund med "skærm 2" inde i indstillingerne...


    Kan godt være det er anderledes i XP..
    Jeg kører selv 2000...

  • Jeg kan godt gøre det i XP så det vil jeg da også tro at du kan grill :D

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af _WHAT_
    Jeg kan godt gøre det i XP så det vil jeg da også tro at du kan grill :D


    Fint ... Har bare ikke lige prøvet at skifte om på skærme på den måde før fordi at extende til højre har været det fortrukne. Men skal have min computer om på den anden side, så når jeg kommer hjem så flytter jeg lidt om. Skal alligevel også have den nye PSU, Lys, FanControler og andre småting så som nye kabler osv ind i computeren, så det er jo meget passende.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    Fint ... Har bare ikke lige prøvet at skifte om på skærme på den måde før fordi at extende til højre har været det fortrukne. Men skal have min computer om på den anden side, så når jeg kommer hjem så flytter jeg lidt om. Skal alligevel også have den nye PSU, Lys, FanControler og andre småting så som nye kabler osv ind i computeren, så det er jo meget passende.


    Så man skal rigtigt hjem og lege hva'.. :D
    Jamen held og lykke med det....

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bubbi
    Så man skal rigtigt hjem og lege hva'.. :D
    Jamen held og lykke med det....


    Jep. Nu er det tid og mulighed for at få smidt de "nye" smådimser ind i dyret, så den mulighed må jeg hellere gribe. Har ingen planer i dag af samme årsag. :))


    Er dog mest spændt på at se hvordan det kommer til at se ud med den grønne UV-strømpe jeg har fyret på PSU´en når den bliver oplyst med en god dosis UV-lys fra nogle forskellige kilder. Men de 2 stk 120mm blæsere bliver også udskiftet med nogle grønne LED-blæsere fra TT jeg har haft liggende i et stykke tid også med UV-strømpe på, så hele kabinettet bliver grøn + UV-grøn .... Så er stilen lagt når der også kommer nogle grønne Lazer-LED´s i den til slut. *G* :crazyeyes:


    Så må vi se hvor mange stumper jeg får brug for at dem jeg har liggende i en krig... :boxed:


    Men tak da... :))

  • Cool... Der virker sgu. Elsker enkle løsninger ...


    Så nu vil jeg se TEARS OF THE SUN ... Er blevet færdig med computeren. Så skal det bare blive mørkt så jeg kan se om lyset er som det skal være. :))