Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

onsdag, 2. juni 2004, 13:29

Har fået denne geniale virus på min computer (og nej! har ikke trykket på nogle lorte links på IRC) og aner ikke hvordan jeg skal få den væk. Har prøvet Norton Antivirus 2004, Trendsmicro's Housecall og AVG 6.0 uden held... Nogle forslag?

2

onsdag, 2. juni 2004, 14:30

prøv at finde et sted med online scan det kunne jo være ;)

eller et removal tool

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=12475&sid=[/IMG]

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Wolf_of_dk" (02.06.2004, 14:31)

4

onsdag, 2. juni 2004, 15:46

prøv at slette mIRC og installere det på nyt igen. det er tit at de kan klares på den måde, da mange af de trojaner til mIRC bare er et lille stykke script der gemmes i en af filerne til det program

5

onsdag, 2. juni 2004, 21:42

Active panda scan fandt min FrozenIRC (tror jeg nok den hed) .... den genstartede min pc i tide og utide.

den findes i venstre side på dette site

6

onsdag, 2. juni 2004, 22:40

Nej nej da, ikke slette IRC :(

Brug følgende og se om de ikke kan finde det:

Ad-Aware
SpyBot
StartUpMonitor
HiJackThis

Plejer at hjælpe :)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.