At hacke en RAR fil ?

  • ja, en af mine venner havde det sjovt at han skulle brænde nogle ting til mig og nu er han så tager på ferie, heldige svin.


    Men han har sat pass på filerne, og det handler sig om rar filer, hr ringet til ham, men han gider ikke sige hvad koden er :lame:


    men så var, det jo det, at jeg kom til at tænke på, der må da findes nogle programmer der kan cracke passene til filerne, kender i nogle ???

  • Undskyld men er det lovligt??????? :]

    ------------------------------------------------------------------
    19 tommer.
    TFT. Samsung syncmaster 913N 8)
    Logitech Internet Navigator SE Tastatur
    Logitech® MX™1000 Laser Cordless Mouse
    Asus DVDx16 / CDx48,Black, ATA66
    LG Electronics, dual layer dvd brænder
    Intel pentium 4. 2,6GHz@3,2GHz
    HIS X850XT IceQ II Turbo 256MB GDDR3

    ------------------------------------------------------------------

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Red_ninja
    Undskyld men er det lovligt??????? :]



    nu lukker du krafde.... r...., hva har det nu med det hele at gøre, kom med noget relevant til emnet, elelr bliver der jo sikker, flere der skriver sådan noget, og så lukker de bare tråden, pga. sådan noget tåbeligt

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GLA



    nu lukker du krafde.... r...., hva har det nu med det hele at gøre, kom med noget relevant til emnet, elelr bliver der jo sikker, flere der skriver sådan noget, og så lukker de bare tråden, pga. sådan noget tåbeligt


    rolig nu ikke :P
    du får da en blodprop en da ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GLA
    tak for hjælpen. lukker tråden


    Tillader mig altså lige at komme med at add-on selvom tråden er lukket.


    Har selv brugt det program til at hacke nogle rar-filer og ved 3 tegn (tal, store og små bogstaver) tog det en halv times tid. Forlænger du dette til 4 er du allerede oppe på mange timer. Hvis du derefter går op til 8 kan du godt kigge i vejviseren efter en løsning.
    Håber det var brugbart (og at din kammerat ikke har lavet et langt password ;) )