Thomas_noob

Gæst

1

tirsdag, 1. juni 2004, 21:09

Hey der ikke der har en cd key til cs 1.6 der ikke bruges kan i send den til mig så er i Super Fin

mig mail er Ice_man_2000459@msn.com eller Thomas_h@zuxker.dk :D

2

tirsdag, 1. juni 2004, 21:25

Og nu hvor de nye grafikkort kommer......kan i sende alle de brugte 9800 pro til mig!
På forhånd tak!

3

tirsdag, 1. juni 2004, 21:35

Citeret

Oprindeligt indlæg af Thomas_noob
Hey der ikke der har en cd key til cs 1.6 der ikke bruges kan i send den til mig så er i Super Fin

mig mail er Ice_man_2000459@msn.com eller Thomas_h@zuxker.dk :D

Hm, der er vist ingen der har fortalt dig at warez og andre ulovlige ting er FY-FY her inde ... ;) ... Men det er der så nu... ;)

Bare så du ved det til en anden gang så du holder den ulovlige snak et andet sted end dette forum.

Går ud fra at der er en admin der lukker / sletter tråden på et tidspunkt. ;)

4

tirsdag, 1. juni 2004, 21:36

Citeret

Oprindeligt indlæg af vandahl
Og nu hvor de nye grafikkort kommer......kan i sende alle de brugte 9800 pro til mig!
På forhånd tak!

Lyder som en plan ... Ikke fordi jeg gør det, men hvis der er nogen der vil af med noget hardware, så skal jeg da ikke sige nej ... :))

5

tirsdag, 1. juni 2004, 21:40

Citeret

Oprindeligt indlæg af GrillRotten

Citeret

Oprindeligt indlæg af vandahl
På forhånd tak!

Lyder som en plan ... Ikke fordi jeg gør det, men hvis der er nogen der vil af med noget hardware, så skal jeg da ikke sige nej ... :))

hehe, i skal ikke sende det hw til grille... hellere mig fordi at jeg er meget sejere! :T ...

Jeg hører roben og knud med A Dusso....=)

thomas noob ... jeg kan kun sige ja! :)

6

tirsdag, 1. juni 2004, 21:45

LUK!
Jeg var først!

Venligst overse disse tilfældige krejlere og send cd-keys til "noob-max" og brugbart HW til mig!

AFSENDER BETALER PORTO

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.