Backup af data i outlook

  • Halløj folkens :D


    Skal til at lave en format C: i aften. Har en hel del kontakter, emails og kalenderemner i Outlook2003 som jeg selvfølgelig gerne vil gemme.


    Hvordan plejer I at gøre?

  • Du åbner din WAB/Address Book så markere du alle kontakter og ligger dem et sted de ikke går tabt! også når du har formateret trækker du så bare alle din kontakter tilbage i din WAB/Address Book ;)

  • Også den måde jeg gjorde det sidst - kunne godt tænke mig noget mere 'organiseret', hvor man tager en backup af hele møget. Skal jo have div aftaler, noter osv med fra kalerenderen ;)

  • Den måde jeg plejer at gøre det på er at højreklikke på Privatemapper, egenskaber, klikke på avanceret, og så se hvor den gemmer filerner under filnavn feltet.



    Ved mig er det: C:\Documents and Settings\Administrator\Lokale indstillinger\Application Data\Microsoft\Outlook\


    De filer der ligger der plejer jeg bare at lave backup af og så smide dem ind igen når jeg har formateret.


    Det skal lige siges at jeg ikke ved om kontakter og kalender emner kommer med, men dine e-mails gøre hvertfald. :D

  • Med Tismunds metode er det kun mailsne, men det er også den metode jeg bruger. Dog har jeg min mappe i d:\mail - altså en anden mappe end den hvor Windows ligger, da Windows har det med at gå ned fra tid til anden, hvor det vil være for besværligt at skulle få adgang til et NTFS drev. Denne kan gøre inde i indstillinger -> vedligeholdelse.