Program til MSN

  • et lille smart program til MSN ;)
    MSN Enhance 2.3B


    MSN Enhance works with MSN Messenger 6.2 (6.2.0133). This program changes MSN in 4 ways. It enables multiple instances and this will let you run more than one messenger at the same time. It rips out the banner ad that is normally along the bottom of MSN Messenger's contact list. It Disables the 400-Character Instant Message Limit. And finaly it disables the "User-Typing Notifications at the bottem of a messaging window.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af miniebbe
    MSN PLUS er også et godt add-on IMO...


    Det VAR det indtil Startup monitor snuppede den her
    (skal sg* ikke ha sådan noget snask på min maskine) :(

  • Hvordan er du sikker på det er fra MSN+? Den poppede op da du startede det, eller?

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • sq da lidt skod at de smider sådan noget lort med i programmet. bruger selv msn plus !, man skal dog huske under installationen at man ikke vil installere sponsor programmerne, for så smider den også en masse lort ind på computeren.

    CPU: Pentium4 Northwood-C 2.6GHz
    Bundkort: ASUS P4C800 Deluxe
    RAM: 2x512MB Kingston 3200 DDR 400
    Grafikkort: Club3D Radeon 9800 Pro 128MB
    HD: 36.7 GB Western Digital Raptor WD360GD (S-ATA)
    Lyd: Creative Soundblaster Audigy + Plantronics .Audio 90 Headset
    Kabinet: Chieftec Winner Workstation + NC WhisperBox + NC Magic Fleece
    PSU: Q-tec 400W
    Mus: Intellimouse Explorer 3.0 + ICEMAT
    Skærm: Sony Multiscan E220 Trinitron 17"
    ________________________________________
    PcMark 2004: 3815

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af OriGiN
    holder mig bare til Trillian ;) god god program .. bruger dog også MSN nogen gange, men ikke så tit..


    Ditto. ;)

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    Bruger selv MSN Messenger med MSN PLUS 3 ... Fandme nice. 8) .... Kan dog ikke køre flere end én MS af gangen, men hvad fanden skal jeg også med det ? 8o ....


    Ja det er lækkert har også lige instaleret det, men kan man ikke fjerne den blå serach line der bliver lagt ind i IE?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    Bruger selv MSN Messenger med MSN PLUS 3 ... Fandme nice. 8) .... Kan dog ikke køre flere end én MS af gangen, men hvad fanden skal jeg også med det ? 8o ....


    jeg er nu glad for mit lille fund:) hehe jeg har tit venner på besøg som så skal logge på MSN så er det dejligt man ikke behøver og logge af sit ejet;)
    kan MSN plus også fjerne banneret i bunden? :rolleyes: det syns jeg da ikke rigtig jeg kan få mit til!!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af kimsdipchips


    jeg er nu glad for mit lille fund:) hehe jeg har tit venner på besøg som så skal logge på MSN så er det dejligt man ikke behøver og logge af sit ejet;)
    kan MSN plus også fjerne banneret i bunden? :rolleyes: det syns jeg da ikke rigtig jeg kan få mit til!!


    Jeg bruger bare den med at logge dem på Windows Messenger, så ka vi være 2 mand på. Det er efter min mening også nok hvis det ikke skal blive for forvirrende...

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • Når du installere msn plus kan du lade være med at installere adware ved bare at sige nej til det ;)
    Du kan sagtens installere det alligevel, bare læs hvad du siger ja til og sig nej til adware ;)

  • Den funktion med typing i bunden har jeg da ikke noget imod syntes sgu det er meget smart.


    Jeg bruger både icq og msn men som ren standard verision... eneste jeg syntes jeg kunne lave om var at reklamerne skulle fucke til helvede.


    Nogen der har en god løsning på det.. også til icq ??

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • ICQ Lite har vidst ikke reklamer.. Og det program der fjerner den jo fra MSN :)

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2