Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

mandag, 31. maj 2004, 21:54

Citeret

Oprindeligt indlæg af Wolf_of_dk

Citeret

Oprindeligt indlæg af GrillRotten

Citeret

Hov hov du :boxing:

GF 4 yder udemærket men grafikken er bestmt ikke noget at prale af men Far cry er den meget ked af :boxed:

Hehe... I know ... Driller bare ... Er altid lidt kæk når jeg har haft dame på besøg ... :))

Er mor kommet for at hente vasketøj :))

ROFL...!

22

mandag, 31. maj 2004, 22:01

Citeret

Citeret

Oprindeligt indlæg af GrillRotten

Citeret

Hov hov du :boxing:

GF 4 yder udemærket men grafikken er bestmt ikke noget at prale af men Far cry er den meget ked af :boxed:

Hehe... I know ... Driller bare ... Er altid lidt kæk når jeg har haft dame på besøg ... :))

Er mor kommet for at hente vasketøj :))

LOL

23

tirsdag, 1. juni 2004, 08:03

først og fremmest - spil på PC er som regel ALTID bedre end på konsol. hvorfor - fordi du selv kan regulere grafikkens ydelse, bedre lyd, større valgmuligheder hvad angår opsætning og styreform. disse er bare nogle af mange grunde til hvorfor spil virker, ser og lyder bedre på puteren end på konsol...(sorry sony!

24

tirsdag, 1. juni 2004, 09:20

Citeret

først og fremmest - spil på PC er som regel ALTID bedre end på konsol. hvorfor - fordi du selv kan regulere grafikkens ydelse, bedre lyd, større valgmuligheder hvad angår opsætning og styreform. disse er bare nogle af mange grunde til hvorfor spil virker, ser og lyder bedre på puteren end på konsol...(sorry sony!

jeg siger det samme :cheers: mate

AMD FX-8120 @4.4 GHz
Asus sabertooth r2.0
Cosair Vengance 1866MHz
Radeon 7890 2Gb ram

25

tirsdag, 1. juni 2004, 10:34

Citeret

Oprindeligt indlæg af Weird Terrain
Jeg personligt synes Xbox er den bedste console derude ligenu, men når man begynder at sammenligne med spil som Doom 3 til PC eller bare HL2 for den sags skyld, så kan man virkelig se hvor langt der er imellem.

der er jeg uenig med dig! det er faktisk bevidst at Xbox ikke er beregnet til mere end 6 timers spil, ellers brænder grafik-chippet sammen og du skal enten betale for en helt nyt consol eller skifte chippet ud for ca. 1300,- kr....vælg selv. jeg personligt mener at PS2 er bedst blandt consoler...men det er så vel min mening... :roller:

26

tirsdag, 1. juni 2004, 20:34

PS slår som udgangspunkt XBOX med flere længder, hvis man altså har en nogenlunde maskine!

Don't get mad, get even...

27

tirsdag, 1. juni 2004, 21:27

Citeret

Oprindeligt indlæg af Astral_Light

Citeret

Oprindeligt indlæg af Weird Terrain
Jeg personligt synes Xbox er den bedste console derude ligenu, men når man begynder at sammenligne med spil som Doom 3 til PC eller bare HL2 for den sags skyld, så kan man virkelig se hvor langt der er imellem.

der er jeg uenig med dig! det er faktisk bevidst at Xbox ikke er beregnet til mere end 6 timers spil, ellers brænder grafik-chippet sammen og du skal enten betale for en helt nyt consol eller skifte chippet ud for ca. 1300,- kr....vælg selv. jeg personligt mener at PS2 er bedst blandt consoler...men det er så vel min mening... :roller:

Det var da en gang hø at fyre af. Xboxen kan køre dagevis tændt, og det samme kan de andre consoles. Hvad er beviserne for at det kun kan 6 timer, da virkeligheden tydelig taler for at dette ikke er sandt? 8o

"Sanity is the sign of a weak mind"

28

onsdag, 2. juni 2004, 10:24

er Xbox grafikkortet ikke en viderudvikling af GF3???

Synes bare altid at consoler har været lamme... Man kan ikke bestemme hvordan ens opsætning kan være...

Xbox understøtter HDTV... 1024x768 ikk?? Men jeg har ikke set 1 eneste spil køre i over 640x480 på en xbox??? Synes bare det er lidt lamt... Ville i det mindste selv kunne bestemme om jeg vil have at en del af spllet skal se godt ud(Feks lyseffekter) og en anden dårligere... (Feks skygger??)

29

onsdag, 2. juni 2004, 10:57

Det ER et GF3 kort der sidder i Xboxen.
Xboxen understøtter 480p/720p/1024i. Der er mange spil til Xbox der understøtter som standard 480p, hvilken er dobbelt så godt som vores 480i. Pga manglende interesse for HDTV her i EU, så bliver det speciele grafik kabel kun solgt i USA. Det er dog muligt at bruge sin PC skærm som et fuldt "HDTV".

En meget stor del af Xboxens spil understøtter 480p. En håndfuld spil (5-10 stykker minimum) understøtter 720p eller i, og kun 1 så vidt jeg ved understøtter 1080i (Dragon's Lair 3D). Jeg har altid undret mig over om HDTV support er slået fra på EU Xboxe, og EU spil. Men jeg ved at den amerikanske version af Teki Taisen (Steel Battalion: Line of Contact) understøtter 720p. Spillet skulle se mega blæret ud i 1280x720.

Det er blevet standard at man ikke kan lave om på performance i et spil på console. jeg personligt kunne godt tænke mig det var anderledes, men der er en del der ville synes dette ville være lidt for PC agtigt. Desuden er det sværre at lave en varerende engine, end en hvis settings allerede er afgjorte og fastlagte.

30

torsdag, 3. juni 2004, 09:29

Så længe der ikke er playstation1/2 fans her omg en skod maskine :D så hellere dreamcast gamecube og xbox :)

31

torsdag, 3. juni 2004, 10:56

Citeret

Oprindeligt indlæg af zhadow
Så længe der ikke er playstation1/2 fans her omg en skod maskine :D så hellere dreamcast gamecube og xbox :)

Hehe ja, men Nintendrones slår alle når det kommer til at være fanboys :P

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.