Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

torsdag, 27. maj 2004, 21:22

Nogen der kender til steder, hvor man kan få høje upload hastigheder, samt downloadhastigheder, til privatpersoner?
Jeg bor i kbh, og jeg kan ikke bruge det site til noget, hvor man skal have ens ejendom til at gå med til en installation.

"Sanity is the sign of a weak mind"

22

torsdag, 27. maj 2004, 23:10

Citeret

Oprindeligt indlæg af FlexQ
Er det ikke hele køWenhaVn der kan få BBB ?

Jeg boede i Avedøre Stationsby i Hvidovre, og der havde jeg BBB i 3 år indtil jeg flyttede.

Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

23

fredag, 28. maj 2004, 00:51

Bare surt man ikke kan få BBB herhjemme, som de kan i Sverige.

24

fredag, 28. maj 2004, 01:51

Citeret

Oprindeligt indlæg af Weird Terrain

Tjek mit indlæg LIGE ovenover? :))

Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

25

fredag, 28. maj 2004, 02:24

Får CC 2048/128 i næste uge (429 kr.) - håber det kommer til at funke godt. Har haft Orange 512/128 i et par år og det har kørt godt - men dyrt. Håber vi får noget Beboernet om et lille år - er selv med i udvalget.

Det største minus ved mit skifte, er at jeg er tvunget til at blive TDC-fastnet kunde X(
Det er edderm..... surt !!! :rolleyes: Det er det, som kaldes frit udbyder-valg X( - Not !!
Nå - men de kan ikke se min r.. for bare ..... når der er gået de 6 obligatoriske mdr. Så blir de sikkert nok Tele2 igen som fastnetudbyder. Hvis vi altså ikke har fået Beboernet (TV - Telefon - Internet) til den tid. For det bliver ihf. billigere.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Bentzin" (28.05.2004, 02:26)

26

fredag, 28. maj 2004, 07:45

Citeret

Oprindeligt indlæg af CarStone

Citeret

Som de har det i Sverige, det kan du ikke få herhjemme endnu. Især ikke for 3 år siden. Altså som i prisen er lav, du kan få det som privatperson uden at skulle instalere noget eller dele det med andre i bygningen.

Hvis dette er kommet så link venligst til nogen udbydere, da jeg har søgt alle steder efter udbydere med høj upload hastighed, men ingen har noget jeg kan bruge.

27

fredag, 28. maj 2004, 08:33

Citeret

Citeret

Oprindeligt indlæg af CarStone

Citeret

Som de har det i Sverige, det kan du ikke få herhjemme endnu. Især ikke for 3 år siden. Altså som i prisen er lav, du kan få det som privatperson uden at skulle instalere noget eller dele det med andre i bygningen.

Hvis dette er kommet så link venligst til nogen udbydere, da jeg har søgt alle steder efter udbydere med høj upload hastighed, men ingen har noget jeg kan bruge.

meget dyrt
http://www.sonofon.dk/erhverv/produkter/…and/index.shtml

også dyrt
http://www.cybercity.dk/erhverv/produkte…/gshdsl/priser/

Packard Bell blærebar, 1,8 dual core . Acer one netbook , begge 2 XP Home

28

fredag, 28. maj 2004, 08:45

Det kan jeg ikke bruge til noget jo :)
Prisen er ellers ok

29

fredag, 28. maj 2004, 08:52

Citeret

Det kan jeg ikke bruge til noget jo :)
Prisen er ellers ok

hvorfor kan du så ikke det
jeg er en privat person der har sonofon bredbånd
kender et par stykker der også har det :)

30

fredag, 28. maj 2004, 09:23

Ja, men som jeg skrev i min første post så kan jeg ikke bruge de udbydere til noget, hvor man skal have instaleret noget der kræver ejendomens forståelse. Jeg kan ikke få sat en parabol op, og jeg har ikke noget firma, så desværre kan jeg ikke rbuge de to links til noget. ;)

Hvad med det BBB, for det er jeg mere interesseret i at vide hvordan man kan få fat på det som privatperson, hvis det ikke er noget man deler med beboelsen.

31

fredag, 28. maj 2004, 09:26

få din boligforening, hvis du har nogen, til at købe en deleings forbindelese og så er der fart på, jeg betaler kun 39 pr. måned for en delt 10 mbit og der plejer ikke at være meget trafik så jeg har det meget godt :))

EDIT: læste lige det indlæg ovenover sorry

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "shahid_2dk" (28.05.2004, 09:26)

32

fredag, 28. maj 2004, 09:28

Vil ikke dele med nogen, da man ikke får det maximale ud af det. Desværre er jeg sikker på at det ikke er muligt at få sådanne forbindelser i DK, medmindre du er erhverv ;(

Er ikke så meget interesseret i download hastigheden, selvom det selvfølgelig ikke gør noget den er høj, men det er upload jeg er interesseret i. T1 eller T3 forbindelser f.eks eller BBB, men har ikke set det muligt nogen steder.

Edit: ok fair nok ;)

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Weird Terrain" (28.05.2004, 09:28)

33

fredag, 28. maj 2004, 09:30

ku man ikke bare starte sin egen isp sammen med gutterne herinde på tweak og så bare fyre den helt af? :]

34

fredag, 28. maj 2004, 09:32

Det tvivler jeg på, koster vidst for mange penge i invistering :P

35

fredag, 28. maj 2004, 09:33

Kører Selv med TDC 2048/256. Og det køre perkfekt! HAr aldrig haft et eneste problem... Hvori mod flere af mine venner har tele2 og deres net er ofte nede. Selvom Tele2 er billigere vil jeg helt klart også vælge TDC eller Cybercity..

MSI 6701 1024 MB PC 2700 Samsung 2.6 GHz P4 Audigy 2 120 GB Seagate Creative 6.1

36

fredag, 28. maj 2004, 09:36

Citeret

Ja, men som jeg skrev i min første post så kan jeg ikke bruge de udbydere til noget, hvor man skal have instaleret noget der kræver ejendomens forståelse. Jeg kan ikke få sat en parabol op, og jeg har ikke noget firma, så desværre kan jeg ikke rbuge de to links til noget. ;)

Hvad med det BBB, for det er jeg mere interesseret i at vide hvordan man kan få fat på det som privatperson, hvis det ikke er noget man deler med beboelsen.

det med sonofon forstår jeg pga antenne/parabol
men du kan godt få det ved cc.jeg har lige talt med dem på tlf 33983333 tast der efter 4
de kan og vil gerne oprette en forbindelse til dig som privat

37

fredag, 28. maj 2004, 09:37

TDC har også den bedste service i min mening, hvilket også er det man betaler for i længden.
Jeg synes selv godt om TDC, men jeg har nu haft mange problemer med mit net, det er dog blevt ordnet rimelig hurtigt igen, pånær lige i sidste måned hvor der var problemer i næsten hele kbh med nettet. Der gik der 5 dage inden de gad og ordne min forbindelse, men det gik også stærkt da jeg sagde til dem jeg nok hellere måtte finde en anden udbyder, hehe

38

fredag, 28. maj 2004, 09:38

Citeret

Oprindeligt indlæg af Johnni

Citeret

men du kan godt få det ved cc.jeg har lige talt med dem på tlf 33983333 tast der efter 4

Underligt, for jeg har selv lige snakket med dem, og de sagde til mig at det ikk evar muligt som privatperson at få de forbindelser?

Edit, ringer lige til dem igen :rolleyes:

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Weird Terrain" (28.05.2004, 09:41)

39

fredag, 28. maj 2004, 09:45

Citeret

Citeret

Oprindeligt indlæg af Johnni

Citeret

Underligt, for jeg har selv lige snakket med dem, og de sagde til mig at det ikke var muligt som privatperson at få de forbindelser?

ja det lyder underligt. men hun sagde også at de normalt ikke gør det. men hvis jeg ville betale prisen og virkelig gerne ville have det. så kunne de da godt se gennem fingre med jeg ikke havde noget firma.

40

fredag, 28. maj 2004, 09:49

Fik snakket med en eller anden fyr og det er rigtigt, de udbyder det til private og oprettelsen er åbenbart pt gratis. Vil da overveje det til den oris, så mange tak

Seneste tests og artikler

5

MSI X99S Gaming 9 AC

Frisk fra NDA bragte vi jer fo
Læs Mere

10

Intel Core i7-5960 Extreme Haswell-E

Så oprandt dagen, som vi alle
Læs Mere

0

ASRock Fatal1ty Z97X Killer

Her på Tweak.dk har vi allered
Læs Mere

0

Samsung Galaxy Tab S 10.5 Wi-Fi

Hvis du er på udkig efter en n
Læs Mere
Seneste nyheder

182

AMD og PowerColor Mantle Konkurrence

Tweak.dk udlodder i samarbejde
Læs Mere

0

Halo 2 Anniversary får Forge mode til Xbox One

Halo 2 Anniversary, der bliver
Læs Mere

0

Deep Down beta udskudt til 2015

Capcom har valgt at udskyde be
Læs Mere

0

Her er afløseren til Cookie Clicker

To danskere har udviklet onlin
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.