Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

onsdag, 26. maj 2004, 12:33

der er vel ingen der ved hvor man kan downloade de gamle eller glemte spil...? man kan jo ikke købe dem mere... :lame:
et par hjemmesider vil være rart...

2

onsdag, 26. maj 2004, 13:03

Wolfenstein3D :hb: ... Kan findes på Google.com uden problemer ...

3

onsdag, 26. maj 2004, 13:22

"Smadr Grillrotten" - findes på din lokale bar ;)

koster 5kr per spil, og er max sjovt

:clap:

4

onsdag, 26. maj 2004, 17:22

Min computers CPU er for varm og gør at den slukker hvis jeg spiller spil... så skulle jeg jo lige for sjov skyld hente Wolfenstein 3D ned.... det kørte fint... men F*** det er pinligt at spille et så gammelt spil på en computer af den Kaliber som min er :T

Anmelder, Tech-nørd, Gamer - IT all the way!

5

onsdag, 26. maj 2004, 17:36

wolfenstein er da virkelig retro fed agtig...:)

Sidder stadig og spiller superfrog en gang i mellem, og kan godt finde på at finde min nintendo emulator frem weee det er så sjov at spille de gamle supermario spil ....:)

6

onsdag, 26. maj 2004, 17:46

Citeret

Oprindeligt indlæg af InTeL3Ghz
Min computers CPU er for varm og gør at den slukker hvis jeg spiller spil... så skulle jeg jo lige for sjov skyld hente Wolfenstein 3D ned.... det kørte fint... men F*** det er pinligt at spille et så gammelt spil på en computer af den Kaliber som min er :T

Hvilken caliber er din computer så hvis den ikke kan klare et spil uden at slukke ? .... :)) hehe ... :]

7

onsdag, 26. maj 2004, 17:54

hehe... det er fordi jeg ksal have skiftet min køler... når jeg loader BF så kører den i ca. 1½ minut og så slukker den pc'en... det samme sker hvis jeg forsøger at spille det nok mest lamme internet baseret spil som befinder sig på www.battleon.com det er så lamt men anyways så slukker den sq :(

Anmelder, Tech-nørd, Gamer - IT all the way!

Seneste tests og artikler

5

Razer Surround Pro 7.1 Gaming Audio Software

Hvis du sidder derude med et s
Læs Mere

3

BitFenix Spectre PRO LED & Alchemy LED

Denne test byder ikke bare på
Læs Mere

0

Antec HCP-1000 Platinum

For ikke så længe siden præsen
Læs Mere

0

ASUS X99-A

Vi har efterhånden set på et p
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Google chef overgår Felix Baumgartner

Du husker sikkert da Felix Bau
Læs Mere

0

Nyt Gigabyte H81M-Gaming 3 bundkort

Gigabyte er kommet med en Gami
Læs Mere

0

ASUS Holiday season tablet line up på vej i butikkerne

Tablet fra ASUS på vej til but
Læs Mere

3

Call of Duty: Advanced Warfare stiller krav til din computer

Er du fan af Call Of Duty spil
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.