Program til at ændre MP-3 filer Kbit/sek

  • Tja... Har lige fået min nye MP-3 afspiller :D JOS MP-130... Med OLED skærm ;o)


    Fra spejl til LED på 1½ sek... Hehe...


    Men ville lige høre oms i kendte et program til at ændre MP-3 størrelser?? Dvs ændre Kbit/sek...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af købkøb
    Tja... Har lige fået min nye MP-3 afspiller :D JOS MP-130... Med OLED skærm ;o)


    Fra spejl til LED på 1½ sek... Hehe...


    Men ville lige høre oms i kendte et program til at ændre MP-3 størrelser?? Dvs ændre Kbit/sek...


    Vil du komprimere dem mere så det går ud over kvaliteten?


    Du kan jo altid lave dem til WAV med fx Winamp, og så komprimere dem til MP3 igen med fx dbPowerAmp.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Zulu


    Ja, men det er ikke gratis, det er de andre forslag...


    Hvis man har Nero - køber man sgu da bare et lille plug-in til 15$ - så kan man gemme alt det man vil - i lige akkurat den kvalitet man vil - Og 15$ - det er jo kun en pizza + ½ cola mindre - så er de hjemme igen... ;)

  • Tja... Nu ville jeg gerne have noget gratis... Desuden har jeg ikke dankort... Men jeg brugte det der dBpowerAMP... Det virker MEGA godt ;o)


    Man kan lave fra MP-3 til wav eller fra MP-3 til dårligere/bedre mp-3...


    Så lavede bare alle de sange til 96Kbit/sek og smed dem over på MP-3'eren... Så har jeg jo de andre i god kval på min puter...


    256MB er ikke ret meget :(


  • Ja, så må man jo vælge. Jeg synes dog sagtens at man kan høre forskel på fx 96kbit/s og 160-320VBR på min MP3 (JOS MP300) hvis man bruger nogle ordentlige ørebøffer (B&O Earphones).