optimering af 9800pro ti Bf Vietnam??

  • Jeg har ladet mig fortælle at der findes en "guide" hvor man ændre nogle settings i en .ini fil så bf Vietnam er optimeret til Radeon i stedet for fx :D
    Er der nogen der ved hvor jeg finder den?

    cpu : E6850 3.0ghz
    mb: Asus p5k-e wifi
    gfx:Bfg 8800 gts oc2 640mb
    ram: 2*2gb corsair extreme
    psu: chill innovation 510w
    mus: razer Copperhead @ razer mantis speed
    cod4 nick: #DD|RAZOR

  • Lytter også...

    / OS: Win7 x64 \
    / GFX: PNY GTX570 \
    / PSU: Corsair TX750w \
    / RAM: 2x2 Gb G.Skill Trident \
    / CPU: Intel I7-920 Box-køler \
    / HDD: 240Gb Corsair Force 3 SSD \
    / Lager: 500Gb Western Digital Lagerdisk \
    / Mobo: Asus Rampage II-Extreme Bios v.2101 \

  • Det eneste jeg ændre på, er følgende :


    AllowAllRefreashRates ...


    ... og så lige fixe det så man slipper for introen osv når spillet starter. Gør det hele langt hurtigere at starte op jo ... Ud over det, så spiller det perfekt når før der kommer extra hz på dyret ... :))


    Andet er det ikke grund til at pille ved syntes jeg. Selvom der måske ikke er brug for skygger osv, så syntes jeg at de skal være der. Kortet har ingen problemer med at trække det, så ser ingen grund til at slå sådanne ting fra.

  • Med det system du har burde optimering ikke være nødvendigt, det kører vel fint med de specs ;)

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Næh men Vetnam har lidt problemer med Ati´s gfx (pånær grills), da det er lavet til geforce.
    Tro det eller lad være det hakker faktisk når jeg spiller, men når jeg spiller bf dc kører det bare perfekt :rolleyes:

    cpu : E6850 3.0ghz
    mb: Asus p5k-e wifi
    gfx:Bfg 8800 gts oc2 640mb
    ram: 2*2gb corsair extreme
    psu: chill innovation 510w
    mus: razer Copperhead @ razer mantis speed
    cod4 nick: #DD|RAZOR

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Johnny
    Næh men Vetnam har lidt problemer med Ati´s gfx (pånær grills), da det er lavet til geforce.
    Tro det eller lad være det hakker faktisk når jeg spiller, men når jeg spiller bf dc kører det bare perfekt :rolleyes:


    BFV har problemer med ATI-grafikkort undtagen mit ?... 8o ... Øhhh ... Hmm .... Æhhh .... Okey. :))


    Skummelt at det lagger, men BFV er nu en del mere krævende end DC, så måske du sætter kravene for højt ... Ikke i selve spillet for der burde det snildt køre på lir lir lir... Men mere AA/AF måske ... Eller måske RAM-problemer ? .... Du har vel ikke fjernet din Swap-fil vel ?... Bare for at tage et longshot ...

  • Jeg ved godt at det er lidt mere krævende, jeg har ikke lavet noge ændringer af den slags ;)
    Grunden til at jeg skriver sådan er at jeg har været på diverse fora hvor de skriver at det er et generelt problem (om det kun er 9800pro kan jeg ikke sige), og at der skulle komme lidt bedring på det med den update der er kommet.
    Jeg skulle da mene at mit sys burde kunne køre det ved 1024*768 på high, men selv på medium hakker det lidt (ikke serverlag).
    Så fortalte the duke (anders) mig at han et eller sted på et forum havde set en masse rweaks til radeon som gjorde at det kørte meget bedre :D
    Han kunne desværre ikke huske hvor :rolleyes:

    cpu : E6850 3.0ghz
    mb: Asus p5k-e wifi
    gfx:Bfg 8800 gts oc2 640mb
    ram: 2*2gb corsair extreme
    psu: chill innovation 510w
    mus: razer Copperhead @ razer mantis speed
    cod4 nick: #DD|RAZOR

  • er du sikker på der ikke er spyware el. lignende på din comp? Min kører det perfekt med alt på high, uden AA/AF dog. Må lige prøve, poster tilbage med resultater :p


    EDIT: Ok, må indrømme at med 6x/16x laggede det lige akkurat nok til at man ikke gider, når jeg fløj ind over baser, store kampe i luften osv :)

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

    Rettet en gang, sidst af Hayes ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Johnny
    Jeg ved godt at det er lidt mere krævende, jeg har ikke lavet noge ændringer af den slags ;)
    Grunden til at jeg skriver sådan er at jeg har været på diverse fora hvor de skriver at det er et generelt problem (om det kun er 9800pro kan jeg ikke sige), og at der skulle komme lidt bedring på det med den update der er kommet.
    Jeg skulle da mene at mit sys burde kunne køre det ved 1024*768 på high, men selv på medium hakker det lidt (ikke serverlag).
    Så fortalte the duke (anders) mig at han et eller sted på et forum havde set en masse rweaks til radeon som gjorde at det kørte meget bedre :D
    Han kunne desværre ikke huske hvor :rolleyes:


    Hm ja. Havde også hørt om at der skulle være nogle småproblemer med BFV og ATI-kort, men efter et stykke tid jeg havde prøvet spillet, så troede jeg nu at det bare var rygter fra nVidia. Du ved jo hvordan det er.


    Dit system burde jo faktisk køre lige så godt som mit og IHVERTFALD 1024@High uden problemer ... Kan ikke lige 100% huske hvordan mit spil står lige nu, men når jeg kommer hjem så kan jeg jo lige poste det. Så går jeg også på jagt efter den "guide". Er jo nysgerrig hvad der står. Fandt engang en BFV-Guide til min fætter, så han kunne prøve at få det til at køre på hans gamle GFX ... Er jo noget ligende det bare med en Radeon-twist for nyere GFX´er vi skal have fat i....

  • Lyder godt, jeg leder også med lys og lygte ;)

    cpu : E6850 3.0ghz
    mb: Asus p5k-e wifi
    gfx:Bfg 8800 gts oc2 640mb
    ram: 2*2gb corsair extreme
    psu: chill innovation 510w
    mus: razer Copperhead @ razer mantis speed
    cod4 nick: #DD|RAZOR

  • 1280*960 @ 100 Hz ... 1600*1200 @ 85 Hz ...


    Lidt forskelligt da jeg ikke helt kan blive enig med mig selv hvad jeg bedste kan li ... Det svinger åbenbart. Men begge kører helt perfekt dog.


    Ellers står der følgende :


    Graphics Quality : High
    Geometry Quality : high
    Texture Quality : High
    Lightmaps : On
    Shadows : On


    Sounds : All On / High / 64 Channels.


    Har ikke fundet den guide endnu dog ... Skulle lige have en middagslur til "saving private ryan" ... :))