DVD-Rips

  • Til jer der ripper ... Hvad bruger i ?...


    PS. Lukkede den anden tråd fordi det blev til en diskution om hvad man må og ikke må og en gang mudderkastning som jeg ikke gider glo på fra nogen der ikke ved hvad de snakker om. Første indlæg af samme type i denne tråd, så bliver også den lukket og en ny bliver lavet.


    Så hvis folk ikke lærer rimeligt hurtigt at lade være med at udtale sig om noget som ikke har noget med denne tråd at gøre, så vil der rimeligt hurtigt komme en fandens masse lukkede tråde ....

  • Tillader mig lige at svære igen.. :)


    Hvis jeg endelig skal lave backups af mine DVD'er, bliver det til DVD-R..
    Til DVD5 film bruger jeg DVD Decrypter...
    Til DVD9 film har jeg endnu ikke rigtigt fundet et godt program.. Jeg har prøvet lidt med DVD Shrink.. Men synes videoen bliver for interlaced... Dog ikke noget der kan ses på TV'et.. Men på PC skærmen kan det let ses...


    Sidder lige nu og prøver Clone DVD... :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    Til jer der ripper ... Hvad bruger i ?...


    PS. Lukkede den anden tråd fordi det blev til en diskution om hvad man må og ikke må og en gang mudderkastning som jeg ikke gider glo på fra nogen der ikke ved hvad de snakker om. Første indlæg af samme type i denne tråd, så bliver også den lukket og en ny bliver lavet.


    Så hvis folk ikke lærer rimeligt hurtigt at lade være med at udtale sig om noget som ikke har noget med denne tråd at gøre, så vil der rimeligt hurtigt komme en fandens masse lukkede tråde ....


    TSK TSK :dots:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    Til jer der ripper ... Hvad bruger i ?...


    PS. Lukkede den anden tråd fordi det blev til en diskution om hvad man må og ikke må og en gang mudderkastning som jeg ikke gider glo på fra nogen der ikke ved hvad de snakker om. Første indlæg af samme type i denne tråd, så bliver også den lukket og en ny bliver lavet.


    Så hvis folk ikke lærer rimeligt hurtigt at lade være med at udtale sig om noget som ikke har noget med denne tråd at gøre, så vil der rimeligt hurtigt komme en fandens masse lukkede tråde ....


    Måske der også ville komme en admin og rydde op i det hysteri.
    Man lukker da ikke en tråd bare fordi man ikke kan lide indholdet?
    En debat udvikler sig og forskellige holdninger kommer frem, det er naturligt.
    Også interessant hvordan du taler til de andre brugere her på siden, det er bestemt ikke pænt.
    Men oh well, jeg gidder ikke spilde mere tid på at pisse i modvind. Det er jo at tale for døve øren.


    BTW: Hvad med at lukke denne tråd med det samme? Så slipper du for at lukke den senere. ;)


  • Ja du har fat i noget der :D

    PSU Corsair TX750W & Asus ROG STRIX B450-F GAMING
    Ryzen 5 3600 3.6GHz
    & Zalman CNPS7500-Cu LED

    Kingston DDR4 PC3200 16GB CL16 HyperX Fury

    Inno3D Geforce GTX 1060 3 GB
    Samsung 970 EVO 500 GB NVMe & 2 TB Seagate 7200rpm SATA3
    OS: Linux Mint x64 & Win 10 x64

    Rettet en gang, sidst af Brumbassen ().

  • Well... Det er ikke en diskution om lovligningen på området da den er KLART, men et spørgsmål om hvad andre brugte af programmer på dette område. Er nysgerrig om de brugte noget bedre end det jeg selv bruger ...


    Hvis i vil diskutere lovgivningen, så opret en tråd om det ...