Window mode og 100% CPU usage i Sim City 4 DE.

  • Hey..


    Jeg har lige fået Sim City 4 Deluxe Edition og patchet det, men når man vil minimere spillet med enten alt + tab eller ctrl + d, så kører den med 100% CPU usage, hvilket gør alt i Windows ekstremt langsomt (sjovt nok). Hvordan kan jeg løse dette?


    Og ellers, er der så mulighed for at kunne køre spillet i "windowed mode"?

  • Når man sidder en hel aften, er det nærmest umuligt at blive overspammet på ICQ/MSN, om man så står away, så nej.. :) Men under alle omstændigheder, er det muligt at chatte med 100% CPU usage, det er bare lidt nederen når man surfer. Men med et spil som Sim City kan man jo sagtens lave alt muligt andet i mellem tiden.


    Men har som sagt fundet ud af, hvordan man kører i windowed mode, men stadig ikke løst CPU problemet.

  • Ved ikke om det her vil hjælpe dig (tvivler...) men jeg så, at du har et ATI GFX så...:


    Een af mine klan-venner har det samme problem i spillet BHD (han har et Radeon 9800 non-pro AIW) - men kun med hveranden udgave af ATI's Catalyst, de "ulige" udgaver (Cat 3.9, 4.1, 4.3 og senest 4.5)...tager en evighed for ham at minimere BHD men med de lige udgaver af Catalyst, har han ingen problemer...hvis nogle har en (god) forklaring på det, ville jeg meget gerne høre den.