• [Blocked Image: http://vcsel.micro.uiuc.edu/~leejc/images/starcraft-008.jpg]


    Weee... Bestilte lige StarCraft & Broodwar bundle ... Fik helt lyst til at spille det gamle spil, men har ikke kunne finde det i min rode bule i et par år, så måtte bide i det sure æble og købe det igen. Men går nok for det kostede under 100 kr ...


    Nogen her inde der stadig spiller den klassiker ? ... Har også overvejet at finde min gamle DiabloII frem og game lidt. Det spil kan jeg dog finde ... :))

  • puha jeg gider simpelthen ikke mere diablo 2, spillet hver dag i 2 år, så får man for meget....


    men starcraft spiller jeg da en gang i mellem, det er sjovt nok =)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af FlexQ
    puha jeg gider simpelthen ikke mere diablo 2, spillet hver dag i 2 år, så får man for meget....


    men starcraft spiller jeg da en gang i mellem, det er sjovt nok =)


    Ja, har sgu også gamet det MEGET engang, men efter et godt stykke tid, så tager jeg ofte et gammelt spil frem fra kassen og morer mig med en uges tid hvis spillet er godt ... :))

  • D2 var fint så længe det varede...


    Men StarCraft er da det ULTIMATIVE strategi spil... Håber VIRKELIG at SC2 blir lige så fedt... Synes WC3 manglede LIGE det sidste for at det blev deroppe... Der var mere taktik i Starcraft...


    Grill: Har du fået det?? Så kan jeg nemlig lige finde mit frem og installere det...


    Hehe... Det kører kun 640x480 MAX :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af købkøb
    Grill: Har du fået det?? Så kan jeg nemlig lige finde mit frem og installere det...


    Hehe... Det kører kun 640x480 MAX :D


    Nej, jeg har først lige bestilt det 20 sekunder før jeg lavede denne tråd ... Men ser da frem til at genopleve lidt nostalgi. *G* :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    Nej, jeg har først lige bestilt det 20 sekunder før jeg lavede denne tråd ... Men ser da frem til at genopleve lidt nostalgi. *G* :))


    Når du får det så må du lige PM mig... Hehe... Var totalt geek i det spil på et tidspunkt... Hvis du PM'er mig så kan vi tage et par kampe...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af købkøb
    Når du får det så må du lige PM mig... Hehe... Var totalt geek i det spil på et tidspunkt... Hvis du PM'er mig så kan vi tage et par kampe...


    HeHe okey .. Kan vi så gøre når jeg får det og lige har genopfrisket lidt ... :))

  • Vil vildt gerne prøve det, men det var lidt før min 'tid' at det var oppe..
    Til gengæld spiller jeg rigtig meget Warcraft III - også derfor jeg gerne ville prøve SC, har hørt det er rigtig fedt

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

  • Hej Grill


    Starcraft er sku da et vildt spill spiller det stadig ret tit
    men kan pt. ik finde min broodwar :( så det bliver kun til den alm. udgave
    for ca. 3 år siden var vi en 3-6 spiller der gamet det hver søndag i næsten 1 år det savner man jo lidt en gang i mellem ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af HulK=SW=
    Hej Grill


    Starcraft er sku da et vildt spill spiller det stadig ret tit
    men kan pt. ik finde min broodwar :( så det bliver kun til den alm. udgave
    for ca. 3 år siden var vi en 3-6 spiller der gamet det hver søndag i næsten 1 år det savner man jo lidt en gang i mellem ;)


    Har sendt dig en PM med det du spurgte om ... Softexchange.dk ... 100 for begge med fragt.