store ikoner i xp

  • Hey you.


    Når man har formateret og installeret xp bliver alle ikonerne med filoplysninger og dette gør at ikonerne bliver store. Jeg kan godt li nå de bare er i den størelse der hedder ikoner. Kan man gøre sådan noget så alle mapperne automatisk bliver til ikon størelse på engang? eller skal man lave det om i alle mapperne?


    Har prøvet at rode lidt i kontrol panelet under mappeindstillinger, men synes ikke jeg kan finde noget.

    P4 3.0 @ 3.3 - Asus P4P800 Delux
    2 x 512mb PC3500 Kingston HyperX
    Asus Geforce FX5900 Ultra 256 mb ram
    2 x Weston 36 GB 10.000 RPM @ Raid 0
    Maxtor 250 GB 7.200 RPM IDE 133

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Claw
    Hey you.


    Når man har formateret og installeret xp bliver alle ikonerne med filoplysninger og dette gør at ikonerne bliver store. Jeg kan godt li nå de bare er i den størelse der hedder ikoner. Kan man gøre sådan noget så alle mapperne automatisk bliver til ikon størelse på engang? eller skal man lave det om i alle mapperne?


    Har prøvet at rode lidt i kontrol panelet under mappeindstillinger, men synes ikke jeg kan finde noget.


    Det er godt nok ikke lige det du leder efter - Men du kan selv bestemme nøjagtig hvor store du vil have dine ikoner. Højreklik på skrivebord - egenskaber (for skærm) - udseende - klik på element - vælg ikon og lav den str. du gerne vil have...

  • åben stifinder.med denne computer makeret. Klik vis vælg så det du vil have der.klik anvend
    der efter klik på funktioner. klik mappeindstilinger. klik vis klik som aktuel mappe og sig ja til denne mappe og under mapper

    Packard Bell blærebar, 1,8 dual core . Acer one netbook , begge 2 XP Home

  • Sidder lige på en NT-maskine, så jeg ved ikke om jeg husker rigtigt.


    Først indstiller du en mappe som du ønsker alle skal se ud. Derefter går du i "mappe-indstillinger" - tror det ligger under vis, øverst i vinduet. Så skal du hen under 2. faneblad fra venstre, hvor du vil kunne vælge "anvend på alle mapper" ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Aerial
    Sidder lige på en NT-maskine, så jeg ved ikke om jeg husker rigtigt.


    Først indstiller du en mappe som du ønsker alle skal se ud. Derefter går du i "mappe-indstillinger" - tror det ligger under vis, øverst i vinduet. Så skal du hen under 2. faneblad fra venstre, hvor du vil kunne vælge "anvend på alle mapper" ;)

    Godt husket! Det var lækkert lige at lære det. :cheers:

    P4 3.0 @ 3.3 - Asus P4P800 Delux
    2 x 512mb PC3500 Kingston HyperX
    Asus Geforce FX5900 Ultra 256 mb ram
    2 x Weston 36 GB 10.000 RPM @ Raid 0
    Maxtor 250 GB 7.200 RPM IDE 133