• Argh ... FarCry pisser mig lidt af .... Købte spillet da det kom ud, men har først lige taget mig sammen til en god gang multi her i weekenden.


    Ved nogle servere siger den "Invalid Key" ... Som den jo ikke burde da jeg har købt spillet hos BoomTown ... og ja, det var pakket ind så der er ingen der kunne have snuppet den key skulle jeg mene.


    Nå, men det går nok for det er "kun" ved ~10% af serverne ... X( .... Det der pisser mig af er når jeg bliver kicket forbi jeg nakker ham der har serveren. Helt ærlig ... Hvad har spasseren gang i ?... Snak om at være dårlig taber. :))


    Nå, men så tænkte jeg at lige kunne finde en BoomTown-server nu når jeg er City Member, men næ nej ... BT har ikke FarCry-servere kørende ser det ud til...


    Tilgængæld har de en masse shitty game-servere ... X( .... De har kun 3 BFV-servere imens de har 17 UT-servere ... og nej mener ikke UT2004 ... For dem har de kun 3 af ... X( ....


    Hvad med at de kommer lidt med på noderne og dropper noget af alt det gamle og får lidt mere nyt ind ?... X(

  • Hehe, lyder jo som om der kun er negativt at sige om det :T ... Det med at blive kicket/bannet fordi man er bedre end fx admin derinde sker jo i alle spil så det er jo ikke noget nyt. Dog lyder det med din cd-key lidt mystisk.

    |^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

    Rettet en gang, sidst af Henrik- ().

  • Tja...


    Spil på vores klan server ;)


    Den hedder Gameserver.net FarCrySquad...


    Det er en dansk klan ;o)


    Der blir du ikke kicket... Det er så en assault server men IMO er det også det fedeste ;o)


    Jeg spiller og du skal bare finde nogen ordentlige servere...


    Aplha Clan Serveren er fed... Og ellers er alle Gameserver.net's også fede ;)


    Men tjek vores HP: http://www.farcrysquad.dk


    Edit: Synes BT er lame... De kører mega mange af servere på de mest skod spil... Men ordentlige og nye spil kan de ikk finde rundt i...