xp 64 edition

  • hmm er lidt i problemer.. Jeg har installeret xp 64 edition og har et abit kv8-max3 (onboard netkort)
    selvom jeg bruger cd'en med drivers men kan jeg ikke installere mit netkort ordenligt.. ikke cd'en der er noget ivejen med da jeg fint kunne installere drivers til normalt xp..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af evp
    hmm er lidt i problemer.. Jeg har installeret xp 64 edition og har et abit kv8-max3 (onboard netkort)
    selvom jeg bruger cd'en med drivers men kan jeg ikke installere mit netkort ordenligt.. ikke cd'en der er noget ivejen med da jeg fint kunne installere drivers til normalt xp..


    Problemet med XP 64-bit er lige præcis med driverne. Det er få producenter der har lavet 64-bit drivere. Af samme grund, har jeg ikke selv prøvet den.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af evp
    hmm er lidt i problemer.. Jeg har installeret xp 64 edition og har et abit kv8-max3 (onboard netkort)
    selvom jeg bruger cd'en med drivers men kan jeg ikke installere mit netkort ordenligt.. ikke cd'en der er noget ivejen med da jeg fint kunne installere drivers til normalt xp..



    Var der ikke noget med at man kunne få 64 udgave gratis hvis blot man oplyser CD key til microsoft?

  • det er dog rimelig tåbeligt at installere det da der er masser af fejl... fx den har problemer med at installere de fleste netkort (den forventer du henter driveren på nette) :) +der er ikke driver til 9800xt...
    Det er oxo lidt ustabilt..
    1 ord


    >>>BETA<<<

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af evp
    det er dog rimelig tåbeligt at installere det da der er masser af fejl... fx den har problemer med at installere de fleste netkort (den forventer du henter driveren på nette) :) +der er ikke driver til 9800xt...
    Det er oxo lidt ustabilt..
    1 ord


    >>>BETA<<<


    Hvis du havde tjekket lidt på nettet inden du installerede det, ville du have opdaget det som du lige remser op.
    Hul i 64-bit nu hvor jeg er tilbage med P4 igen.