Thief 2 for gammelt til mit grafikkort?

  • Lavede lige et monsterkøb i fona sidst; 40,- for Thief 2 splinternyt :D


    Jeg har installeret det og det starter fint op. Men når jeg vælger new game kommer den med en fejlmeddelelse om at mit grafikkort ikke har de nye drivers. Nogle gange når den at komme i gang med spillet.
    Jeg har Radeon 9500 og de nyeste drivers til det.. Er det bare spillet der er lidt for gammelt?

  • Først : Tillykke med Thief 2 ! Et fedt spil IMO. Man kan også igen få fat i Thief 1, udgivet af et firma der hedder "Sold-Out" (sold-out.co.uk). Fandt det i en forretning i Kgs. Lyngby.


    Thief 2 kører fint på mit system med Radeon 9500, selv Thief 1 kører fint - har dog læst, at nogle har problemer med at få det til at køre på Win XP systemer...


    Du kan prøve at checke TTLG's Trouble forum her : TTLG = Through The Looking Glass Studio, lavede Theif 1&2
    "Firmaet" TTLG eksisterer desværre ikke mere...


    En fed Thief site med masser af Fan Missions : Thief - The Circle

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af John H
    Det jo et ældre spil, så det kan da godt være at der er problemer med dit gfx-kort.
    Jeg ved ikke om dette hjælper, men her er en patch til det, du kan da prøve om det virker
    http://www.sold-out.co.uk/soldout/support/thief2.html


    Her er også lidt...
    http://games.bigpond.com/pc/re…les/browsegame/html/1/448


    Kører du med XP? Det gør jeg nemlig og det har ældre spil jo ofte problemer med... :lame:

  • fik det i gave af en ven... men dør efter 3 min spil... ny ins virker ik.. noget lort...

    - MSI GT70 2PC DOMINATOR
    - Intel PM87
    - Intel Core I7-4810QM 2,8Ghz
    - 1x8196 Kingston PC12800 Ram DDR3 800Mhz / 11-11-11-28
    - nVidia GTX870 (941-2500)@(1010-3100)
    - 256GB Samsung EVO840 (C+E) / 1000GB HGST 7200 rpm (D) / 3TB Seagate (Extern)
    - 17,3" Widescreen 1920x1080/60Hz / 180Watt PSU / Logitech G3

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Cyrus


    Kører du med XP? Det gør jeg nemlig og det har ældre spil jo ofte problemer med... :lame:


    Du har quotet John H men in case det er mig du spørger; Ja, jeg har Win XP (gudskelov :P )


    Du sku' prøve dig frem med div GFX-driver settings, specielt vertikel sync. - hvis jeg har slået det fra kører alt i Theif 1 og 2 dobbelt hastighed...


    Thief 3, Deadly Shadows er lige på trapperne og ser ekstremt lovende ud ! Check screen shots her på Theif3.com