Problem med Steam..

  • Jeg kan ikke logge ind på steam :(


    Jeg har gjort følgende...


    Installeret:


    Half-Life


    Opdateret til 1.1


    installeret Counter-strike 1.5


    Og installeret steam 1.6, som fylder 377mb.


    Så oprettede jeg en bruger, men kan ikke logge ind med den..


    Skal siges jeg installerede steam under mappen Half-Life og så under mappen Steam som jeg selv oprettede...


    Noget man skal være opmærksom på? Måske hvor det skal ligge? Opdateringer? etc?


    hjælp ;( Btw jeg har det orginale spil osv.

  • Man behøver slet ikk installere 1.5 for at spille 1.6 :)
    Du kan installere 1.6 helt seperat, uden half life eller noget..
    Men du skal self bruge en HL Cd key..


    Når du logger ind, hvor langt kommer du så?
    Hvad siger den?

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SjQLunD
    Man behøver slet ikk installere 1.5 for at spille 1.6 :)
    Du kan installere 1.6 helt seperat, uden half life eller noget..
    Men du skal self bruge en HL Cd key..


    Når du logger ind, hvor langt kommer du så?
    Hvad siger den?


    Ok, nu har jeg slettet alt andet counter strike og half life. og installeret steam... Den siger stadig det samme... Det her ( Prøver lige om billederne virker)

  • Well login systemet har jeg aldrig fattet..


    Jeg plejer at skrive min email ved login name, eller det der
    og så Password

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af learner


    ok, thx begge to... Men jeg kan stadig ik heller ik med mail, men jeg bruger jo den steam som fulder 377mb, kan de ske den virker hvis jeg bruger den som fylder 750mb ca.?


    tror jeg ikke gør nogen forskel. du kan jo prøve.
    min lillebror havde det samme problem for et par dage siden, hvor hans password var forkert. så skal man bare trykke på *forgot my password* eller noget i den stil. så ber den dig om at skrive dit login navn, din e-mail, din verification code(den kode du fik sendt, første gang du loggede på steam) og svaret på dit hemmelige spørgsmål. så sender steam en ny adgangskode efter et stykke tid(ca. 2 min.)


    sådan kom det til at virke igen, her hjemme! :)

  • Til alle andre der har de problemer med steam. Slet jeres gamle CS 1.5 og HL 1.1.0.0.. ud med lortet. Gaa ud paa nettet evt http://www.boomtown.net og hent den komplete installation af steam klienten. Den fylder 723 MB, men boomtown kan levere den ned til dig paa ca 45 minutter hvis du har en 2Mbit forbindelse. Anyways hent den ski... fil og installer den. Den beder dig om at logge paa en konto eller oprette en ny. Har du ikke brugt steam fQr saa opret en ny konto. Bare fQlg diverse instrukser paa skaermen og det skulle vaere nogenlunde ligetil.
    Har du en konto logger du dig bare paa med din mail adresse og dit password og saa er den skid sq ikke laengere !! :D


    Fordelen ved at hente den fulde version af steam klienten er at det netop er en fuld version. Henter du den anden noget mindre version skal du regne med at det kan tage mange timer at f[ alle filerne med og faa opdateret via Steam. For steam er meget langsom til at hente diverse filer ned hvis man ikke har fuld version. Naar du saa prQver at logge paa med den komplette version af steam (723 MB versionen) saa tager det kun et par minutter at lige opdatere steam platform filerne. Det er da til at leve med ik !!



    Sidste gode raad :


    1 : Naar du laver en steam konto saa skriv din originale HL/CS key ned baade paa computeren men ogsaa i haanden og gem den saa du ved hvor den er.


    2 : Skriv ligeledes din mail adresse ned som du bruger til steam, samt dit password. Baade i haanden og paa computeren.


    Den mail du faar tilsendt fra steam med alle dine oplysninger fra da du oprettede en konto.. GEM den for guds skyld. Evt skriv det hele op manuelt for at vaere sikker. En computer crasher jo engang imellem.


    Det var det. Haaber ikke det var for meget. Ses derude Gamers !! :D

    Thermaltake Spedo VI90001W2Z Sort Alu
    Core I7 @920 / Thermalright Ultra-120 eXtreme-1366-RT
    Asus P6T V2 Deluxe
    HD SATA2 300 GB WD VELOCIRAPTOR 16MB 10.000RPM
    Plextor PX-B920SA Blu-ray + HD DVD Combo BD-R
    Gainward PCI-E GeForce GTX295 1792MB
    OCZ Gold DDR3 1600MHz 6GB CL8-8-8-20 (Triple Chanel Kit)
    1000W NORTHQ GIANT REACTOR 14cm FAN
    Samsung 2233rz Sort @120Hz / Nvidia 3D Stereoskopic Glasses

  • Når den siger login failed, er det nok pga din acc er banned pga cheat eller den ikk virke pga ulovlig key, ellers er det pga den ikk findes!

  • Nu har jeg sådan set fundet problemets kerne, jeg kan ikke logge ind, konto og det hele er oprettet. Og dette ved jeg fordi min m8 kan logge ind på hans computer, men jeg kan ikke logge ind fra min... Så der er et problem med min comp, nogen der har nogle ide'er?


    Jeg sidder bag en hub eller en switch kan det være problemet?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af learner
    Nu har jeg sådan set fundet problemets kerne, jeg kan ikke logge ind, konto og det hele er oprettet. Og dette ved jeg fordi min m8 kan logge ind på hans computer, men jeg kan ikke logge ind fra min... Så der er et problem med min comp, nogen der har nogle ide'er?


    Jeg sidder bag en hub eller en switch kan det være problemet?


    nej det er ligemeget om du så sad bad router eller firewall, du ville stadig kunne connecte til steam.. Det ka være din ip er banned fra steam pga en fra den ip har cheated?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Wraper


    nej det er ligemeget om du så sad bad router eller firewall, du ville stadig kunne connecte til steam.. Det ka være din ip er banned fra steam pga en fra den ip har cheated?


    Jeg har aldrig cheatet, ved heller ik hvordan man gør :D Så det ka ik passe... men må prøve at hente 788mb'eren eller er ved det...