Inet f****** langsomt!

  • Hvad med at lave en hastigheds test?
    Åben CMD
    FTP -A FTPTEST1.tele.dk
    Cd pub
    Get 1Mtest.rnd


    -A og 1M skal være med stort..

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

  • Jeg har selv TDC, og havde samme problem. Jeg har en 2mbit linie, og det tog mig skide 5 minter at komme ind på et site, samt jeg downloadede med de langsommeste hastigheder ever.
    Jeg ringede til TDC, og fik at vide at de havde haft problemer i kbh pga vejret (eller hvilken undskyldning det nu var), og efter jeg havde truet dem med at flytte udbyder, gik der 1 time, så var mit net op at køre igen.


    Så min pointe er nok, at det ikk ebehøver være en virus, men bare TDC der har fucket op :]

  • Den gør det samme som den første af den art, og det er at sætte en simpel fejlrutine igang, som gør at Windows lukker ned. Plus den kopier sig selv, og laver variationer af sig selv, som bliver sendt til IP adresser all ovcer the net.


    Uden nogen form for beskyttelse vil en PC med et nyt styresystem, blive ramt indenfor minuter, blot nettet er sat til.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Weird Terrain
    Den gør det samme som den første af den art, og det er at sætte en simpel fejlrutine igang, som gør at Windows lukker ned. Plus den kopier sig selv, og laver variationer af sig selv, som bliver sendt til IP adresser all ovcer the net.


    Uden nogen form for beskyttelse vil en PC med et nyt styresystem, blive ramt indenfor minuter, blot nettet er sat til.


    Jep, den scanner tusindvis af Ip'er på nogle specifikke porte, erindrer ikke lige hvilke, men det er hvertfald derfor at pc'en kan blive sløvet så meget ned at man skulle tro det var løgn!

  • Ja, den er lidt ond.. Da jeg så den først var den bare EN proces, og da der var gået et sekund var der 2 processer osv... 8o Selvom du har installeret updaten så mener jeg at den stadig er der og stadig er aktiv, updaten lapper kun hullet så du ikke får den igen..


    BTW, minder denne virus ik lidt om skynet i Terminator 3? Den lever jo ikke noget fast sted, den er alle vejne og ingen steder...

    AMD OpteronDual Core
    10x200mhz @ 10x250mhz 1,40 volt
    DFI Lanparty UT NF4 expert ---+--- 1024 mb Mushkin Redline XP4000 /2-2-2- 6 @ 3,2 volt
    Gainward 7800GTX --+-- HDA Digital X-Mystique 7.1 GOLD
    2 x Maxtor DiamondMax 10 250GB