remote admin program ??

  • leder efter et nemt og simpelt remote administrator program.... nogen der kender et ??

    Intel Core i5 2500K @ 4ghz - Corsair H70 Hydro
    ASUS P8P67 Pro - 8GB Corsair XMS3-12800 CL8
    Asus Radeon R9 280X DirectCU II
    Samsung 840EVO 500GB - 1xWD Blue 1TB

    Corsair HX620 - Lian Li PC-60FNWX

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Macimuz
    VNC er også ganske let ... så skriver du f.eks. 192.168.1.143:5800 ... også kan du logge ind ...


    jeg vil sige, at VNC er dårligt i forhold til remote administrator da du i VNC ikke har indbygget ftp osv. i.
    Min onkel købte programmet og det er installeret på alle hans arbejdes computere, så kan man sidde ved sin egen i stedet for at skulle rejse sig og gå ud i produktionen og lave lortet.


    det er bare et fantastisk program .

  • Det skulle være simpelt, og det er VNC ...


    Man laver i hvertfald en kode til det, så kan man ikke bare gå ind, men tror kun det er beregnet til LAN, ved det ikke ...


    bruger det kun sådan jeg kan styre den stationære fra bærbaren.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Macimuz
    Det skulle være simpelt, og det er VNC ...


    Man laver i hvertfald en kode til det, så kan man ikke bare gå ind, men tror kun det er beregnet til LAN, ved det ikke ...


    bruger det kun sådan jeg kan styre den stationære fra bærbaren.


    Ja selvfølgelig laver man en kode, men det er jo ikke ensbetydende med at den transmiterer igennem en ssh-tunnel fx ;)

  • well....nu har jeg hentet radmin....det kører fint, samt det var faktisk meget nemt at sætte op....takker for hjælpen :clap:

    Intel Core i5 2500K @ 4ghz - Corsair H70 Hydro
    ASUS P8P67 Pro - 8GB Corsair XMS3-12800 CL8
    Asus Radeon R9 280X DirectCU II
    Samsung 840EVO 500GB - 1xWD Blue 1TB

    Corsair HX620 - Lian Li PC-60FNWX

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af marquis1


    Ja selvfølgelig laver man en kode, men det er jo ikke ensbetydende med at den transmiterer igennem en ssh-tunnel fx ;)


    Narj det er rigtigt nok ... eneste blokade er kun den kode, for man kan stort set ikke sætte noget i op i det program, så nok også mest at anbefale til sit lokale netværk hjemme ... Ellers har XP sit eget ..