Nvidia drivere problem ?

  • Hejsa min nr 2 pc har følgene i sig:


    Athlon Xp 2400
    Ecs K7S6A
    Nvidia FX 5600 Non Ultra
    512MB ddr 333MHz
    IBM 20,5GB
    IBM 16,7GB
    SB live
    Creative Dxr3 Decoder card
    Pc dvd 5x
    Netkort


    Det der er problemet er at når jeg bruger drivere fra 53.03 og op efter, kan internet exprorer låse sig når jeg bruger den ligegyldig hvad side, derefter klicker skærmen og så kan jeg forsætte, dette gør den ret tit også flere gang men jeg bruger den uden at genstarte, den gør også det at i battlefield vietnam går den i sort nogle gange skærmen går simpel hen på standby og jeg er nød til at genstarte :( prøvede med 53,03/56,72/61,11, så gjorde jeg det at jeg ville kigge efter windows update, og der sagde den der var 1 update under drivere, og det var drivere fra nvidia, fint tænkte jeg og updaterede dem og fandt ud af det var version 52,16, efter det har den ikke gjort det i internet explorer og og battlefield vietnam, hvad kan være problemet her?

  • Alle dem over 52.16 er de officielle whql-drivere ?( For hvis de ikke er det, kan det godt skabe problemer.
    Jeg kører med official 56.72 uden problemer. Bruger aldrig beta-versioner. Har endda OC kortet rimelig pænt. Kan muligvis også være at det er dit bundkort som halter lidt, eller rettere sagt, ikke kan følge med.

  • Dem der hedder 52,16 kan jo ikke være beta versioner, da microsoft har dem til at ligge når man bruger windows update, og problemet er jo for mit fx 5600 256mb non ultra, at den sætter sig fast i IE og deerefter klicker skærmen og så kan jeg forsætte, dette kan den som sagt gøre mange gange, og battlefield går simpel hen i standby slukker skærmen, og jegh er ned til at resette, dette sker ved 53,03/56,72/61,11Beta og ikke ved 52,16,ret wierd og træls, og jeg har prøvet at geninstallere windows xp pro, + også chipset drivere,håber i kan hjælpe :D