film der ryster!!

  • jeg har en film som ryster når jeg afspiller den!! filen er en xvid! lyden er goo nok men billedet ryster helt vildt!! kan jeg på nogen måde få det væk??

  • Tjaaa.. Der vil jeg så sige at codecs packs ikke er noget for mig...
    Så svært er det heller ikke at installere de 3 codecs man har brug for...:


    Xvid, Divx, AC3


    Har ikke haft andet end dårlige oplevelser med codecs packs... Så herfra skal der i hvert fald kun komme en advarsel mod codec packs..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bubbi
    Tjaaa.. Der vil jeg så sige at codecs packs ikke er noget for mig...
    Så svært er det heller ikke at installere de 3 codecs man har brug for...:


    Xvid, Divx, AC3


    Har ikke haft andet end dårlige oplevelser med codecs packs... Så herfra skal der i hvert fald kun komme en advarsel mod codec packs..


    Helt enig. Efter at jeg prøvede både Nimo og andre samlede codec packs fik jeg først problemer med min lyd, den virkede ikke helt så "ren" som den burde være, og så skrattede min lyd sågar også under afspilning af lydfiler, så de samlede pakker holder jeg mig LANGT fra nu.


    Som Bubbi siger, så kan du godt nøjes med XviD, DivX og AC3 codec, det virker ihvertfald helt fint her. ffdshow har jeg ingen anelse om hvad er for noget. :crazyeyes:

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Synes nu det var fint med den jeg bruger...


    Har brugt den i et par år(Opdateret engang imellem ofC) men har SLET ikke haft probs... Prøvede lige det der K-lite og der gik det HELT galt.. Så holder mig til den her...


    Morgan multimedia codec...

  • så, fejl i codecs laver fejl i billedet og i lyden ved endten at lave articfacs eller synkroniseringen fuckker up. Billedet kan ikke jumpe, det er en fejl ved ham der har optaget/lavet filmen.


    hent et lille program der hedder "gspot" det går ind og læser filmen og fortæller dig hvilke codecs du mangler for at få den afspillet uden fejl - men igen, det er filmen der er noget i vejen med og ikke dine codecs....=)

  • Jeg kan kun anbefale det nye k-lite codec pak... Alle, ja ALLE film virker der...


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af im on fire
    jeg fik den satme til at virke med en ac3 codec fra denne side http://www.divxmovies.com/faq/#4.4


    jeg siger rigtig mange gange tak!!


    Det er også det bedste AC3 codec der er der ude du har fået fat i. Du skulle prøve matrix mixer til dine almindelige mp3-lydspors film... altså hvis du har surround højtallere.


    http://matrix-mixer.sourceforge.net/
    http://ac3filter.sourceforge.net/ac3filter_eng.html

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bubbi
    Tjaaa.. Der vil jeg så sige at codecs packs ikke er noget for mig...
    Så svært er det heller ikke at installere de 3 codecs man har brug for...:


    Xvid, Divx, AC3


    Har ikke haft andet end dårlige oplevelser med codecs packs... Så herfra skal der i hvert fald kun komme en advarsel mod codec packs..


    Ikke fordi det overrasker nogen i dette tilfælde, men er HELT enig ... :D