Ctrl+N for at åbne nyt vindue men status bar forsvinder

  • Tja... Oplevede det i starten at når jeg feks er inde på tweak og bruger ctrl+n så åbner den et vindue magen til bare UDEN den der status bar...


    Så har den kørt i 2-3 måneder hvor den også viste status linjen(Den der nederst hvor du kan se den loader når du besøger en hjemmeside osv...


    Men LIGE nu er det forsvundet igen :(


    Er der en der ved hvordan man gør sådan så det kommer igen?? Tror jeg er kommet til at lave en tastekombination der fjerner det eller sådan noget...


    Ved godt det ikke er så meget men det ser HELT forkert ud pga jeg er så vant til at den er der... Så det ser total whack ud... Hehe...


    Nogen der kan hjælpe???

  • Well lige siden jeg har haft XP har jeg altid trykket ctrl + n og SJÆLDENT har der været Status bar'en i bunden med. aner ik hvordan man får den til at blive for tror ik kdet er muligt..

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af miniebbe
    købkøb er du sikker på at der rent faktisk var en statusbar? :crazyeyes:


    Under dansk XP pro hedder den statuslinje...


    Vis>Statuslinje...


    Ja jeg er 200% sikker på at det har været der... På mine forældres er det sådan at ctrl+n følger den der statuslinje med...

  • Min forsvinder også ved ctrl+n men det er da fucked op træls er der ikke nogen der har et trik til at sikre sig at den bliver fremme ALTID.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Hvis jeg under engelsk Windows XP Pro trykker CTRL+N, så kommer der da statusbar med? :rolleyes:

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Jeg har win xp pro DK, den viser det os statuslinie her ved ctrl + n. Men har du ikke fået løst til problem ved at vælge vis > statuslinie?

    P4 3.0 @ 3.3 - Asus P4P800 Delux
    2 x 512mb PC3500 Kingston HyperX
    Asus Geforce FX5900 Ultra 256 mb ram
    2 x Weston 36 GB 10.000 RPM @ Raid 0
    Maxtor 250 GB 7.200 RPM IDE 133

  • Selvom man trykker vis>statusbar igen, så næste gang du vil lave ctrl + n trikket, så er den væk igen.. den er KUN væk når man trykker ctrl + n ik når du bare åbner iexplorer

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W