ACDSee probs.

  • Hey... Her for et par dage siden begyndte mit ACDsee ikke at virke mere, altså at der kommer en besked efter et stykke tid om at programmet ikke svarer... Jeg geninstallerede et par gange eller 5 og fandt ud af at der starter en .exe fil samtidig med programmet hver gang det startes... Denne fil, ved navn DBLocalServer.exe bruger op til 89% af CPU kraften og får derved programmet til at crashe... Så nu vil jeg gerne lige vide om der er andre der er stødt på denne fil? og om der er nogen der ved hvordan man får den til at holde op med at starte...


    På forhånd tak... ;)

  • download fra download.com hvsi du spørger mig.. downlaoder du fra midnre sider har de ofte lagt ekstra virus og andet skrmmel ind i install filen! samme med codecs o.s.v

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Wraper
    download fra download.com hvsi du spørger mig.. downlaoder du fra midnre sider har de ofte lagt ekstra virus og andet skrmmel ind i install filen! samme med codecs o.s.v


    Det er en købt vers.... Altså en der fulgte med et stykke HW...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Hellm@n


    Det er en købt vers.... Altså en der fulgte med et stykke HW...


    Hmm.. tough one mate! :O

  • Jeg har selv haft alle mulige forskellige problemer efter jeg har opgraderet til ver. 6 af ACDSee. Ud over den er langsom, så crasher den også vilkårligt. X(


    Bemærk dog, at den seneste upgrade 6.0.3 afhjælper de værste problemer - men ikke alle.


    Bedste råd er at downgrade til ver. 5 hvis du ikke bruger kategorisering eller datofunktionerne :(

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dknia
    Jeg har selv haft alle mulige forskellige problemer efter jeg har opgraderet til ver. 6 af ACDSee. Ud over den er langsom, så crasher den også vilkårligt. X(


    Bemærk dog, at den seneste upgrade 6.0.3 afhjælper de værste problemer - men ikke alle.


    Bedste råd er at downgrade til ver. 5 hvis du ikke bruger kategorisering eller datofunktionerne :(


    Okay... Det vil jeg prøve så... Takker! ;)