Måske HL2 til sommer.

  • Jeg er personligt holdt op med at håbe. :rolleyes:


    Men det betyder ikke jeg er holdt op med at glæde mig. :D Skal fanme blive spændende at se om de laver et CS2 :D

  • Til gengæld var der et Dansk Blad der skrev det slet ikke kom..


    Tror bare jeg ignorerer det, og venter på de officielle udtalelser, så bliver man da ikk skuffet :D (Eller.. ?)

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SjQLunD
    Til gengæld var der et Dansk Blad der skrev det slet ikke kom..


    Tror bare jeg ignorerer det, og venter på de officielle udtalelser, så bliver man da ikk skuffet :D (Eller.. ?)


    Yeah me2 SJQLund! :D Gider sq ikke alle de rygter mere. Har fået nok af at få vild optur på en dag, for så at få nederen på næste dag fordi det viser sig at rygterne er falske :))

  • Jeg gidder slet ikke læse om det mere, det er jo latterligt efterhånden.
    Det ender i bunken med Duke Nukem Forever. :rolleyes:


    Nej hellere nyde de fede spil der allerede er på markedet, eks. Far Cry.


    S.T.A.L.K.E.R er også på vej.


    Men jeg har nu ret ondt af ATI, deres markedsføringskampagne var ikke helt billig.

  • Jeg er også stoppet med at tænke på HL2, og glæder mig istedet som en gal til at se om S.T.A.L.K.E.R. bliver lige så fedt som videoerne lægger op til :D

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Krillen
    Ja jeg syns os det virker kanon S.T.A.L.K.E.R. Men ikk så fedt som HL2!!!


    Husk nu lige HL2 svæver rundt et sted i Limbo.
    De gamle screens så fede nok ud, det samme gjorde videoerne, men hvad de så har gjort ved det nu aner jeg ikke.*
    Jeg har opgivet at følge med mere, gidder heller ikke.
    Rygtet siger også at de måske vil skære i banerne for at få det færdigt. Det er direkte tåbeligt.
    Men på den anden side, who gives a f**k. 8)


    * Pre Valve leak/hack/mishap


    EDIT: Det er sikkert også gammelt og grimt når det kommer. :)
    Eller også gør de som Duke Nukem Forver, skifter grafikmotor en gang om året og laver hele dynen om for at starte forfra året efter.

  • Jeg venter også bare og ser når det udkommer..Men håber nu mere på en cs 2 eller lign.

    [align=center]
    I7 6700K @4800

    4x4 GB Corsair memory
    MSI GEFORCE RTX 2080 VENTUS 8G OC Vandkølet
    [size=10][color=#990099]
    Creative X-Fi

  • Ok lad os lige tage den stille og roligt... det danske blad som skrev den ikke kom.. eller ikke før 2005. Det var en fejl de brugt et citat fra et site som ligger tilbage til efterår sidste år.


    Det der lige er kommet i et tysk magasin er at Gabe fra valve har sagt til sommer eller sidst på sommeren bliver det nok.


    Det er altså noget der lige er sagt inden for en uge og det holder nok lidt mere vand.


    En anden ting er at valve selv har taget noget af skylden for forsinkelsen, istedet for udelukkende at skyde skylden på hackeren.


    Med hensyn til CS2 så bliver der arbejdet på det så meget ved vi jo allerede.
    Da det skal kører på HL2 motoren tror jeg vi kan forvente at se det søsat på samme tid som HL2.


    Det vil valve til at sælge endnu mere end HL2 i sig selv vil gøre.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Fatter ikk folk glæder sig så meget til CS2... Mega nederen... 1'eren var bare det online spil med fleste små fejl som folk udnyttede...


    Glæder mig mega meget til nogen nye mods ;o)


    Og så måske TFC2 ;o) DET var et team game...


    Ellers bare generelt HL2... Synes CS er ret lame.. Men det er jo bare min mening :boxed:


    Synes faktisk at det der lyder ret sandt... Så man må da håbe på det..


  • Jeg synes CS er pisse fedt, fordi der er pisse svært at blande sig i toppen. Jeg har spillet en del andre online spil hvor man hurtigt lå i top 5 på feks CB, det kan man godt glemme med CS da der er så mange der spiller det. :D


    Jeg håber du får ret _WHAT_. Det ville da være lækkert hvis de kom med nogle mods på same tid som HL2. :D

  • Hvis HL2 først kommer i 2005, så bliver grafikken håbløst forældet! Så er det jo nok ikke optimeret til de nyeste PS og VS der kommer! Tror (og håber) på at det snart kommer - rygter eller ej!


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Falsk
    Jeg jubler når jeg står med kassen til spillet i hånden.. og ikke et sec før.


    Ja, nu får vi se hvornår det blir'! :roller:


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Falsk det gør jeg også men heller ikke før.... den udvikling der har været på det sidste tror jeg dog mere på sidst på sommeren end jeg tror på 2005 som bare var et old gammelt citat.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy