Windows Media Player

  • Jeg har fået et problem med min WMP 8o


    Når jeg afspiller en fil (musik/video) så starter den og afspiller den som den skal... men hvis jeg lukker den ned og vil afspille en anden fil sker der intet... jeg kan klikke så tosset jeg vil på filer ne men intet sker... WMP bliver ikke åbnet og den afspiller intet... jeg har imidlertid fundet ud af at hvis jeg Ctrl+Alt+Delete og lukker wmplayer.exe så kan jeg igen afspille en fil... men når jeg skal afspille den næste skal jeg igen ind og lukke programmet :rolleyes:


    Jeg har kun XviD og DivX plus Ac3 Codec instaleret og har aldrig haft dette problem før....


    Hjælp plz :P


    Fed7haS

  • Dette problem får jeg også tit, men det er hvis min comp har stået tændt i lang tid...Det forsvinder dog ved at genstarte!


    Prøv kør en ad-aware og spybot! Ik at jeg tror det hjælper, men man ved jo aldrig ;)

  • Det er ikke ukendt at WMP laver problemer.
    Du skriver ikke hvilken ver. du har!


    På Win update, er der nogle opdat. af WMP! Prøv at checke om du kan opdatere her?! og prøv så igen....

    [SIZE=7]MOBO: ASUS M2N-E
    4Gb. GEIL DDR2 ram * AMD Dual 3800+
    ASUS EN9600 GT
    MAXTOR 120 Gb / SAMSUNG SP 120 Gb SP1213C
    Logitech G5.10 optical laser inputs
    NEC DVD Writer
    1.32G/532 LAN[/SIZE]

  • Har samme problem så jeg håber du finder ud af at løse problemet .





    [align=center]
    I7 6700K @4800

    4x4 GB Corsair memory
    MSI GEFORCE RTX 2080 VENTUS 8G OC Vandkølet
    [size=10][color=#990099]
    Creative X-Fi

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Legolas
    Det er ikke ukendt at WMP laver problemer.
    Du skriver ikke hvilken ver. du har!


    På Win update, er der nogle opdat. af WMP! Prøv at checke om du kan opdatere her?! og prøv så igen....


    Først hade jeg Standard Versionen (den XP instalere Defult) og har nu prøvet at instalere 9.0 men lige meget hjælper det... problemet er det samme ligemeget hvad...


    Fed7haS