Kan man forudbestille GTA: San Andreas?

  • Synes egentligt det er fuldstændigt forrygt, at PS2 versionen er prioriteret over PC versionen... det jeg har set af PS2 versionen er jo fuldstændigt til grin. At når man skal skyde osv., så aimer hele skidtet selv osv?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Hellm@n


    Det udkommer den 22 oktober som skrevet...


    Efter hvad jeg har læst mig til, ligger PC-versionen stadig et godt stykke ude i fremtiden - ligesom den gjorde med GTA3 og GTA:Vice City. PC-versionen plejer at komme længe efter Rockstar Games har høstet godt på PS2.


    Læs iøvrigt mærke til, at kun PS2 er repræsenteret blandt logoerne i bunden http://www.rockstargames.com/sanandreas/


    "PC CD-ROM"-emblemet er der ikke ;)

  • Tror bare det blir meget i stil med GTA VC... Måske lidt flottere... Har ikk hørt så meget om det...


    Men synes stadig det eneste der VIRKELIG var cool er GTA1...


    Nr2 var bare ligesom nr 1 bare med de der gangs...


    Nr 3 var lidt langt ude.. Synes der burde have været mere valg.. Så man kunne vælge at gå imod svinene istedet for at hjælpe eller måske hjælpe et af de andre hold???

  • Nå... Okay... havde ikke lige lagt mærke til det der med at det kun var til skod PS2...


    Har også ladet mig fortælle at der skulle være multiplayer indbygget i det nye San Andreas... Altså sådan at man kan spille det over nettet... Det kan man godt nok også med VC... Men det er jo bare et skod mod der crasher hele tiden...


    Glæder mig fandme! :evil:

  • Den første GTA var da helt klart utrolig fed - og er det stadig. Men helt ærligt, GTA3 og Vice blæser da dørene af den. Både gameplay, lyd, grafik og især stemning er HELT uden sidestykke i de to spil - og det er absolut de to spil jeg har spillet mest, nogensinde. Oh yes, også mere end 'defender of the crown' og 'golden axe' :D


    Glæder mig helt vildt til San Andreas - lidt en skam at den skal igennem PS2-malkemaskinen først, men sådan er det jo.


    Det skulle minde grafisk meget om Vice (dog med forbedringer), hvilket er helt fint. Gør mig ikke noget at detajleniveauet ikke er så højt, når der skal renderes så meget terræn. SA bliver vel og mærke 4 gange så stor som Vice, så det skal nok blive godt. Bare så længe storylinen er i orden, som på de to foregående ;)

  • Jeg tror ikke jeg tør købe det spil, før et af de nye fra ATI eller Nvidia ligger i min maskine ;D
    så meget røv sparker mit TI4200 heller ikke :D


    men glæder mig spændt... Men det med at PS2 versionen kommer senere, har nok en del med grafikkken at gøre, for PS2 udgaven har jo ingen grafik, iforholds til PC versionen..
    Den slags tar jo tid...

  • Tja.... GTA 1 er stadig the one and only GTA game. I sær pga. stemningen... Det er ikke fordi GTA VC er dårligt, men jeg kan faktisk bedre lide stemningen fra GTA 3... Det er dumt med den der lyserøde bøsse-stil... Det må de have rettet op på i GTA San Andreas.

    P4 Northwood 2 2.53 Ghz/FSB 533
    Asus Nvidia Geforce 6800 128 MB
    ECS L4S8A2 Bundkort
    1024 MB DDR PC2700 Kingston value ram
    512 MB DDR PC 2700 Samsung ram
    500 W Akasa PSU

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af [FDB] FifaFrazer
    Tja.... GTA 1 er stadig the one and only GTA game. I sær pga. stemningen... Det er ikke fordi GTA VC er dårligt, men jeg kan faktisk bedre lide stemningen fra GTA 3... Det er dumt med den der lyserøde bøsse-stil... Det må de have rettet op på i GTA San Andreas.


    Hvad??


    Det er da netop den fede 80'er stil der gør Vice så fed! Har du nogensinde været i Miami?? Hvis ikke, så prøv at finde nogle billeder derfra. Sådan ser det ud. Ellers, så prøv at se 'Scarface' med Al Pacino - man kan nærmest sige, at en stor stor del af Vice's stemning, bygninger osv er hentet derfra. Især strandpromenaden 'Ocean Beach' og 'Malibu Club' skinner igennem.