Windows XP (reperation)

  • Er der nogle der har forstand på Windows XP reperation fra CDèn, da jeg mangler nogle filer son ligger på Cdèn, filer fra SP1, jeg ligger så skiven i drevet og begynder min indstalation (Nyindstalastion) det går så også godt og menyen med (R) reperation dukker frem, så beslutter men sig for drevet (c) og den begynder med at repererer; nej det gør den ikke den vil have et Aminstrator kode, det er der slet ikke på maskinen, hvad er det lige at man så gør????


    M.V.H Lillehamer. 8o

    Evga 780 SLI Bundkort.
    Evga 9800 GX2 grafikkort i SLI
    Dell 2007 Fladskærm
    Westerndigital 150 Gb HDD 10000
    Cosmos 1000 kabinet
    Klipch Promedia højtalere
    OCZ Ram 8500 DDR 2
    Core 2 Quard 2,66 Ghz

  • Udemærket svar, det har jeg selvfølgelig prøvet så sker der nemlig ingenting, C/Windows eller noget i den stil, og trykker du så igen bliver den bare ved med det før omtalte, men se op WOLF har kommet med et forslag, har dog ikke afprøvet det endnu, men det skal prøves!!!!!


    M.V.H Lillehamer.

    Evga 780 SLI Bundkort.
    Evga 9800 GX2 grafikkort i SLI
    Dell 2007 Fladskærm
    Westerndigital 150 Gb HDD 10000
    Cosmos 1000 kabinet
    Klipch Promedia højtalere
    OCZ Ram 8500 DDR 2
    Core 2 Quard 2,66 Ghz

  • Jeg tror det er en af de der ting som åbentbart er logisk for dem der programmerer Windows men ikke for alle andre, jeg tror det er det samme som i "Planlagte opgaver" hvor man kan sætte maskinen til at køre forskellige programmer på fastsatte tidspunkter, dér beder den også om en adminstrator password/kode selvom jeg ikke har password på min PC.
    Og der står i guiden at hvis man ikke har et password kan man ikke køre "planlagte opgaver"?!
    Så jeg orettede et password og vupti så kørte det, så prøv det.

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr