Spil lukker pludseligt ned

  • Midt mens man sidder og spiller "Sacred" lukker den pludseligt ned.. Ud på skrivebordet! Det er forskelligt når den lukker ned! Har i hørt om fejl i spillet? Har ikke internet hjemme, kan derfor ikke hente div.patches til det! X(


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Tja... Min PC gør det nogengange i Far cry X(


    Det var siden jeg fik min nye CPU... Det er kun sket 2 gange men er MØG irriterende...


    Ved heller ikk hvad det er... Måske en regnefejl pga du OC'er???

  • Et det den nyeste patch du har til FarCry?! Hvornår gør den det?!


    Ved at der er problemer med Sacred, men ikke med FarCry! Kan ikke huske om min også har gjort det i FarCry.. Håber ikke det er en fejl på ens hardware - hvis det er det, bliver fejlen UMULIG at finde da det kan være alt der kaster en tilbage på skrivebordet! X(


    Kan sige at det ikke er rammenes skyld! Har købt nogle nye ram = samme problem!


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

    Rettet en gang, sidst af Astrocity ().

  • Hmm... Hva er det lige en swap-fil gør?! Måske den kan ha noget med det at gøre? Læste lige rundt omkring på nettet at der er mange der har store problemer med især FarCry og Sacred.. Nogen herinde fra der har problemer med de spil?! 8o


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Astrocity
    Et det den nyeste patch du har til FarCry?! Hvornår gør den det?!


    Ved at der er problemer med Sacred, men ikke med FarCry! Kan ikke huske om min også har gjort det i FarCry.. Håber ikke det er en fejl på ens hardware - hvis det er det, bliver fejlen UMULIG at finde da det kan være alt der kaster en tilbage på skrivebordet! X(


    Kan sige at det ikke er rammenes skyld! Har købt nogle nye ram = samme problem!

    Det kan godt være dine nye ram. Hvilke ram er det? Får de nok volt? Har du selv indstillet timmings på dem? Mine ram gjorde det samme i alle spil. Ind til jeg fandt ud af hvordan de skulle stå. Gå ind på den hp dine ram er fra og læs om hvormange volt de kan tåle og hvilke timings.

    P4 3.0 @ 3.3 - Asus P4P800 Delux
    2 x 512mb PC3500 Kingston HyperX
    Asus Geforce FX5900 Ultra 256 mb ram
    2 x Weston 36 GB 10.000 RPM @ Raid 0
    Maxtor 250 GB 7.200 RPM IDE 133

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Astrocity
    Hmm... Hva er det lige en swap-fil gør?! Måske den kan ha noget med det at gøre? Læste lige rundt omkring på nettet at der er mange der har store problemer med især FarCry og Sacred.. Nogen herinde fra der har problemer med de spil?! 8o


    Hvis du clocker kan det være en regnefejl fra CPU...


    Det er først kommet i far cry efter jeg har fået min 3.2...

  • Min skærm går sort når jeg spiller.. Har kun oc cpu... Hvad kan det være?.. !

    MSI 6701 1024 MB PC 2700 Samsung 2.6 GHz P4 Audigy 2 120 GB Seagate Creative 6.1 

    Rettet en gang, sidst af Krillen ().

  • Clocker ikke når jeg spiller.. Kun engang imellem for sjov!


    Tror mere og mere at det er fejl i selve programmeringen af specielt "Sacred", der er ikke noget søndeligt i vejen med min maskine, så tror ikke det er der problemet ligger!


    KøbKøb - Hvis din cpu laver regnefejl, er det en fabriksfejl! Du har sikkert fået en defekt eller noget!


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Astrocity
    Clocker ikke når jeg spiller.. Kun engang imellem for sjov!


    Tror mere og mere at det er fejl i selve programmeringen af specielt "Sacred", der er ikke noget søndeligt i vejen med min maskine, så tror ikke det er der problemet ligger!


    KøbKøb - Hvis din cpu laver regnefejl, er det en fabriksfejl! Du har sikkert fået en defekt eller noget!


    Det gør den heller ikke længere... Det er kun når jeg OC'er den lige til grænsen ;o)


    Men jeg tror mere det er dit OS...

  • Kan i grunden godt være.. Bruger XP Pro uden SP1!Kan det mon være det?! Vil prøve med XP Home SP1..


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Uden at have læst alt, hvad der er blevet skrevet af andre i tråden, så ville jeg prøve at sætte vcore lidt op og se, om ikek det hjælper, hvis man ryger ud i windows under et spil!

    Bundkort: Intel
    RAM: 4 GB DDR 1666 mhz
    CPU: i7 860 (2,8 ghz)
    Grafikkort: Radeon 5770 1GB

  • Hvor meget skal den sættes op? Hvad får dig til at tro det? 8o


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Det er ikke dine RAM, den gør nøjagtigt det samme hos mig.


    Den gjorde det igår efter jeg havde spillet i over 3 timer uden at save!!


    Sur rew!!

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Astrocity
    Hvor meget skal den sættes op? Hvad får dig til at tro det? 8o


    Har selv haft præcis samme prob med battlefield1942. Jeg satte bare vcore et par takker op, og så holdte det op :)

    Bundkort: Intel
    RAM: 4 GB DDR 1666 mhz
    CPU: i7 860 (2,8 ghz)
    Grafikkort: Radeon 5770 1GB

  • Men da vi begge to spiller sacred og det sker på samme måde så tror jeg ikke det løser problemet. :)

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af mdj
    Men da vi begge to spiller sacred og det sker på samme måde så tror jeg ikke det løser problemet. :)


    Åh... Jeg skimmede bare indlæggene hurtigt.. tænke ikke på, det var samme spil :)


    Tag at søge i forums ;)

    Bundkort: Intel
    RAM: 4 GB DDR 1666 mhz
    CPU: i7 860 (2,8 ghz)
    Grafikkort: Radeon 5770 1GB

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af mdj
    Men da vi begge to spiller sacred og det sker på samme måde så tror jeg ikke det løser problemet. :)


    MDJ - Dejligt jeg ikke er den eneste.. Har fået læst mig til på mange forums rundt omkring at der generelt er VIRKELIG mange der har problemer med Sacred! Der må være store programmeringsfejl i spillet, de patches der er kommet hjælper vist heller ikke..


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • KøbKøb - Syns det er et nice spil, bare irriterende at den hopper ud af det!


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo