• Hey ... Har lige kigget lidt nærmere på ICQ 4 her de sidste par dage .... Ville dog godt have fjernet reklamerne som i de gamle ICQ´s med ICQ PLUS ... og så have nogle nye skins ...


    Nogle tips ?... :))

  • Har ikke prøvet det... Har ikke brugt ICQ siden 2001 versionen..... Har kun brugt Miranda...


    Men du må da gerne komme med lidt for/imod når du har prøvet det lidt..


    Så kan det jo være man skulle prøve det... Hvis det ikke er alt for "poppet"...
    Er mere til noget stille og roligt noget... :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bubbi
    Har ikke prøvet det... Har ikke brugt ICQ siden 2001 versionen..... Har kun brugt Miranda...


    Men du må da gerne komme med lidt for/imod når du har prøvet det lidt..


    Så kan det jo være man skulle prøve det... Hvis det ikke er alt for "poppet"...
    Er mere til noget stille og roligt noget... :)


    Har heller ikke brugt ICQ i lang tid ... Hoppede engang over til TRILIAN ... Men hoppede så tilbage til MSN pga. bl.a. webcam-funktionen ...Har så ikke brugt ICQ siden da.


    Selv ICQ 4 Lite er jo fin nok da de har fjernet meget af det overflødige ... Men desværre ikke nok syntes jeg. Reklamerne over det hele trækker også LANGT ned. Er jo det første som man vil fjerne ... Det sluger også lidt RAM til tider ... Lige nu bruger den ciurka 2 MB, men har set den være oppe på cirka 15 MB ... Underligt det kan svinge så meget når MSN fx. holder sig på cirka 5-6 MB... Ikke at RAM-forbruget spiller nogen rolle her. Den er jo kun online når jeg sidder og kukkelure i Windows ... og der er der jo rigeligt med RAM...


    ICQ 4 har også "lånt" et par ting fra MSN Messenger... Som fx. Billeder af fx. en selv på chat-vinduerne ... og så det at man lige hurtigt kan tage et eller andet spil sammen via ICQ. Dog kun dem ICQ naturligvis har indbygget.


    Kunne være cool hvis Trilian fik alt det gode med i deres program på et tidspunkt og fik rettet et par småting .... Hvis man altså er en af dem der bruger både ICQ og MSN ... og vil have det fulde ud af det ...


    Miranda er jeg så heller ikke meget for personligt.

  • ICQ? Adddd... :)) 8o


    Eddersparkemig lang tid siden, jeg brugte deres møgklienter. Har kørt Trillian siden den kom ud. Men efterhånden som flere gik over til MSN, har der ikke rigtig været en grund til at køre det mere. Hvis Trillian fik fingeren ud, og fik nogle ordentlige webcam funktioner med, ville jeg hellere end gerne smide pengene på en ny pro version.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Torque
    ICQ? Adddd... :)) 8o


    Eddersparkemig lang tid siden, jeg brugte deres møgklienter. Har kørt Trillian siden den kom ud. Men efterhånden som flere gik over til MSN, har der ikke rigtig været en grund til at køre det mere. Hvis Trillian fik fingeren ud, og fik nogle ordentlige webcam funktioner med, ville jeg hellere end gerne smide pengene på en ny pro version.


    Lige min tanke ... ;)