Hvorfor scanner mit Norman så slow?

  • Hey


    Hvorfor scanner mit Norman så slow?


    Jeg aner det virkelig ikke.. Den er bar mega langsom om at scanne efter virus.. Nogle der ved hvad problemet kan være? :boxed:

    MSI 6701 1024 MB PC 2700 Samsung 2.6 GHz P4 Audigy 2 120 GB Seagate Creative 6.1 

  • Jeg er bange for at du ikke er færdig med at lege med virus.
    Jeg fjernede en orm/virus fra en bekendts pc i går...ja det vil sige 3 stk.
    Det sjove ved den her var at den lukkede antivirus ned når man startede den op? plus den fuckede firewall'en max op!
    Her er den procedure jeg laver når jeg skal fjerne krybet.
    SLUK MODEM (Eller hiv stikket ud af comp).
    Fjern nøglen i regedit og fjern virus.
    installer firewall (Jeg bruger zone alarm, måske ikke den bedste men virker og er brugervenlig)
    start modem
    opdater windows.
    Det vigtigste undervejs er at der ingen forbindelse er til nettet. Det er altså ikke nok bare at lukke IE! Ellers går der kun ganske få sek før man har den igen.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Krillen
    Hey


    Hvorfor scanner mit Norman så slow?


    Jeg aner det virkelig ikke.. Den er bar mega langsom om at scanne efter virus.. Nogle der ved hvad problemet kan være? :boxed:


    det lyder som om du har haft mange problemer her på det sidste X( ,måske du skulle ta og geninstaler windows...
    selv om det er lidt kedeligt.... ;)

  • HUSK hvis du laver en format C:
    Når du install WIN Ikke noget med at sætte modemmet til før der er en aktiv firewall.
    og ikke noget med at slukke for firewall'en før du har alle de nyeste sikkerhedsopdateringer!
    Ellers har du balladen igen!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af vandahl
    HUSK hvis du laver en format C:
    Når du install WIN Ikke noget med at sætte modemmet til før der er en aktiv firewall.
    og ikke noget med at slukke for firewall'en før du har alle de nyeste sikkerhedsopdateringer!
    Ellers har du balladen igen!


    lige mine ord :drink:

  • har installeret windows igen.. Men formaterede ikke?


    Skal jeg det eller??!


    yea.. Har haft MAX mange probs efter jeg har fået min comp tilbage! :lame:

    MSI 6701 1024 MB PC 2700 Samsung 2.6 GHz P4 Audigy 2 120 GB Seagate Creative 6.1 

  • Jeg forstår ikke hvorfor folk ikke bruger Ghost! Eller et tilsvarende program.
    Det er måske stadig de hårde ord "Rigtige mænd tager ikke backup" der florerer?
    Det er en rigtig god ide at bruge når man piller meget ved putteren.
    Jeg har flere billeder af systempartitionen og der går ikke mere end en mrd mellem jeg smide en ren xp på!
    Det tager 8 min at få min rene xp-install + alle drivere + div tilbage. Og så er jeg fri for at defragmentere.

  • weee.. Det virker perfekt nu.. Formaterede! Også :D:D:D:D! Ja så tog jeg firewall på og installerede updates, Og norman.. Og nu køre det :D!

    MSI 6701 1024 MB PC 2700 Samsung 2.6 GHz P4 Audigy 2 120 GB Seagate Creative 6.1