Windows XP Update

  • Hey..


    Mine XP updates gidder på en måde ikke af blive installeret.. Eller jo det står at de er installeret, men når jeg så går ind på Windows Updates igen, så er de opdateringer jeg lige har installeret med i listen over nye opdateringer som skal hentes og installeres... Hvordan hænger det sammen!? kan det være en MF virus?


    PFT

    MSI 6701 1024 MB PC 2700 Samsung 2.6 GHz P4 Audigy 2 120 GB Seagate Creative 6.1 

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af vandahl
    cool at slå sin firewall fra for at hente opdateringer der skal sørge for at holde banditter ude!



    Ja da, ingen problemer. Jeg sidder også bag en Router med firewall. Ydermere er der logon på min pc. Administrator kontoen findes ikke, der er oprettet en ny, som jeg bruger. Logger kun på med administrator rettigheder når jeg skal ændre noget, hvilket er "god praksis".Alle konti er lukkede. Der er lukket for alle porte der ikke er i brug. Har SP 2 inde.
    Spyware findes ikke på min maskine. Min interne ip er ikke en af de gængse. Bruger forskellige proxy servere når jeg surfer...Tror næppe der der kommer nogen på besøg her hos mig :dance:

  • Jeg havde lige formateret, og havde præcist samme problem..


    Tror måske det er en virus, som forhindrer windows i at opdatere :rolleyes:


    Prøv at skrive MSconfig i kør
    Ved mig lukkede den nemlig automatisk efter nogle sekunder

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

  • Funger nu! Det var virus! formaterede og alt det der.. Nu KØRE DET :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

    MSI 6701 1024 MB PC 2700 Samsung 2.6 GHz P4 Audigy 2 120 GB Seagate Creative 6.1