HVAD! Kan man ikke lave windows-update uden IE ?!

  • Hej..


    Så lige at der var kommet nogle fejlrettelser i dag, så tænkte jeg hellere lige måtte smutte ind og få dem installeret. Nåh men jeg taster http://www.windowsupdate.com ind i min FireFox browser..


    [Blocked Image: http://www.marquis1.frac.dk/needie.png]


    :pokey: :lame:


    Findes der ikke en eller anden vej udenomkring det, så man kan bruge en anden browser, end IE, til at opdatere ? Eller skal man virkelig bruge IE... Goddamn boy, det er fan*** misbrug af magten! X( Ja, jeg ved da godt jeg "bare" kan åbne mit IE, og så få det skidt installeret, men det er ligesom et princip, MS kan da ikke bare tillade sig at lukke helt af for andre browsere, end lige deres egen (skod)browser! :rolleyes:
    Nåh men der var også en anden ting. Jeg kan ikke komme til at skrive kommentarer ude ved nyhederne, den påstår at jeg ikke er logget ind lige nu. ? Sig til hvis I har brug for flere informationer eller noget for at rette det ? Eller for at hjælpe mig med at rette noget hos mig ? ;)

  • Nej
    Fordi IE 5 og 6 er blevet lavet med den der download og install ting.

    P4 3.0 @ 3.3 - Asus P4P800 Delux
    2 x 512mb PC3500 Kingston HyperX
    Asus Geforce FX5900 Ultra 256 mb ram
    2 x Weston 36 GB 10.000 RPM @ Raid 0
    Maxtor 250 GB 7.200 RPM IDE 133


  • Selvfølgelig kan Microsoft Udelukke alle andre browsere når det gælder deres egen software, det tror jeg ikke at man kan forbyde dem.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Undertaker


    Selvfølgelig kan Microsoft Udelukke alle andre browsere når det gælder deres egen software, det tror jeg ikke at man kan forbyde dem.


    Mener de fik en mega bøde pga mediaplayeren, som fremover vil være fjernet i nogle versioner eller et eller andet.. Det var i hvertfald oppe for et stykke tid siden..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Djake


    Mener de fik en mega bøde pga mediaplayeren, som fremover vil være fjernet i nogle versioner eller et eller andet.. Det var i hvertfald oppe for et stykke tid siden..


    Der er jo ingen der tvinger folk til at bruge hverken mediaplayer eller IE (medmindre man lige skal opdatere windows), så jeg kan ikke forstå alt den hurlumhej. Et eller andet sted kan jeg da godt forstå at man ikke vil lave windows update kompatibel med andet end IE. Bill Gates kan man sige meget om , men det skal man ikke.