Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

tirsdag, 13. april 2004, 21:40

da jeg er totalt newbie hvad programmering angår vil jeg lige spørge om hjælp til et par ting herinde:

hvad for nogle programmer kan man programmere med (kan i eventuelt give et link til et sted hvor man kan downloade)???

og er der nogen som har en guide til hvordan man programmere???

de programmer i foreslår må gerne være til begyndere og jeg behøver heller ikke at kunne programmere de mest sindsyge ting i det (bliver nok også lidt svært når man er newbie ;) )

Barton 2500+ - Abit NF7-S - MSI 6600GT
2*256MB kingston HyperX 3500 - 120GB maxtor 8MB
Plextor DVD sort - Chieftec dragon midi sort
SLK 947+92mm - Arctic Cooling NV silencer 3 - Zalman NB47J

2

tirsdag, 13. april 2004, 23:45

Aller først skal du nok gøre dig klart hvad du vil programmere i, og det gør du nemmest ved at finde ud af hvad du vil programmere.

Om det skal være hjemmesider eller programmer der kan udføre forskellige opgaver.

Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
Intel 320 128Gb SSD
2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
My flickr

3

tirsdag, 13. april 2004, 23:51

Hvis det er hjemmeside kan jeg kun sige 2 ting:

Find Notesblokken frem!

besøg www.html.dk!

Så er du godt igang! Og husk www.google.com er din ven ;)

4

onsdag, 14. april 2004, 09:08

jeg vil gerne kunne lave programmer som kan udfører forskellige opgaver

Barton 2500+ - Abit NF7-S - MSI 6600GT
2*256MB kingston HyperX 3500 - 120GB maxtor 8MB
Plextor DVD sort - Chieftec dragon midi sort