Hvor er Far Cry billigst?

  • Kan få det for en slik i BT shop :P


    Men sådan er det jo med medarbejder rabat *host*

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Berleburg
    Kan få det for en slik i BT shop :P


    Men sådan er det jo med medarbejder rabat *host*


    Kan du skaffe et til 200kr? :))


    Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    BoomTown.net sælger det for et par kroner over 300 ... Er jo fint nok. Man er vel ikke så fattig at man bestiller fra en tysk træskoarbejder at spare 10 kr ?.. :boxed:


    Ja, men så kommer portoen oveni fra boomtown... :(

    HP Pavilion DV5-1214eo
    Sony PlayStation3 40GB

    Rettet en gang, sidst af K32A ().

  • Må jeg desværre ikke :) Er fyringsgrundlag :P Ville bare blære mig med det :P


    Men kig i de fleste forretninger i byen og kig her: http://www.realgames.dk og kig og se hvad du kan få det for på BT, og sammenlign priserne.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af K32A
    Ja, men så kommer portoen oveni fra boomtown... :(


    Ja ?... Nærrigrøv !... :)) *G*


    Så let bagdelen og smut ned i en forhandler i rønne lystbådehavn eller hvor du nu bor ... :crazyeyes: *G*

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Berleburg
    Må jeg desværre ikke :) Er fyringsgrundlag :P Ville bare blære mig med det :P


    Men kig i de fleste forretninger i byen og kig her: http://www.realgames.dk og kig og se hvad du kan få det for på BT, og sammenlign priserne.


    Æææv :))


    ---


    På realgames.dk er det 10kr dyrer end hos BT.net - Hmm, pis da også

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    Fedterøv ... :)) *G*


    Det er bare portoen der pisser mig af! X( Fandt spillet til 305kr, men ved efterkrav koster det 30kr i fragt og 25kr når man modtager det! ;(

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af K32A
    Det er bare portoen der pisser mig af! X( Fandt spillet til 305kr, men ved efterkrav koster det 30kr i fragt og 25kr når man modtager det! ;(


    HeHe... Ja, efterkrav koster naturligvis ... ;) ... Er jo også derfor dankortet er opfundet. Dejlig ting. ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    HeHe... Ja, efterkrav koster naturligvis ... ;) ... Er jo også derfor dankortet er opfundet. Dejlig ting. ;)


    Det er meget muligt. Men det er ikke muligt når man ikke har sådan et kort.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    Nix... Unge folk har også godt at noget motion ... De har jo masser af tid ... ;)


    :))


    Ja :]


    Jeg smutter også ned i den lokale radiobutik i morgen og ser om jeg er heldig :)

  • Købte UT2004 for 250,- inkl. porto.


    Men ja, ved køb af spil på nettet trækker forsendelse meget op i prisen, det er lige før det i de fleste tilfælde bedre kan betale sig at købe i butikker.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • El-giganten 299,-

    Asus P8P67 pro | Intel core i7 2600k | 2 x Gigabyte Geforce GTX 460 OC 1GB | Corsair 2 x 4GB DDR3 Vengeance
    80GB Intel X25 SSD, 2 x 320 GB Seagate 2700.7 | Coolermaster Cooldrive 4, Fan Controll
    Lian li Kabinet | Dell UltraSharp U2410, Samsung Syncmaster 226BW | Sony MDR-V700DJ Headphones
    Logitech: Internet Navigator Keys, VX mouse, Freedom 2.4 Joystick


  • Quote

    Oprindeligt indlæg af JenSLyN
    Hørt om spilpriser.dk ;)?


    305,- hos Softexchange skulle være det billigste :O)


    Ja det har jeg! Men det kunne jo godt være at der var et sted der var endnu billigere, som jeg ikke selv kendte til



    EDIT: Man kan vel ikke spille far cry dvd-rom uden et dvd-drev?

    HP Pavilion DV5-1214eo
    Sony PlayStation3 40GB

    Rettet en gang, sidst af K32A ().

  • Yesyes


    Det med om man kan spille Far Cry - tror jeg da helt sikkert ikke :)


    Hvis du har en anden comp med DVD-drev, så kan du jo dele drevet på den og så bruge den comp til at installere det på din egen, hvis du forstår hvad jeg mener. Ellers koster et DVD-drev ikke mere end lidt over 200,-, hvis du finder det billigt!

    Bundkort: Intel
    RAM: 4 GB DDR 1666 mhz
    CPU: i7 860 (2,8 ghz)
    Grafikkort: Radeon 5770 1GB