• Well, nu blev dette spil nævnt i nogle andre tråde, så måske man skulle lave en hel tråd tilegnet dette spil alene :)


    Vil nemlig også gerne vide lidt mere om det. Hvad slags RPG er det? Er det MMORPG? Er det gratis? Hvad er det for noget?


    Har ikke kunnet finde noget særligt på http://www.lineage2.com - Der står sikkert noget et sted, men vil hellere køre en tråd med det.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • LineAge 2 er et MMORPG, og er gratis i betatesten, samt den første måned, hvis man går ud og køber spillet. Derefter kommer det til at koste ca. 15$.


    Jeg har så spillet siden Closed Beta, og hvis i er til MMORPG spil, så vil jeg absolut anbefale det ;)

    Intel Core i5 2500K @ 4ghz - Corsair H70 Hydro
    ASUS P8P67 Pro - 8GB Corsair XMS3-12800 CL8
    Asus Radeon R9 280X DirectCU II
    Samsung 840EVO 500GB - 1xWD Blue 1TB

    Corsair HX620 - Lian Li PC-60FNWX

  • Ser sgu meget fedt ud det har kun et kæmpe stort problem det er pay to play.


    Der er nok ikke noget jeg er mere imod og jeg kommer sgu aldrig til at betale for at spille på den måde.


    Har jeg købt et spil så vil jeg kunne spille det uden det koster mere.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af _WHAT_
    Ser sgu meget fedt ud det har kun et kæmpe stort problem det er pay to play.


    Der er nok ikke noget jeg er mere imod og jeg kommer sgu aldrig til at betale for at spille på den måde.


    Har jeg købt et spil så vil jeg kunne spille det uden det koster mere.


    du har ret.. det har jeg heller ik gidet, men det gider jeg sq godt med det her :D det er fandme fedt... det er små 100 kr i måneden.. det overlever man nok..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af _WHAT_
    Ser sgu meget fedt ud det har kun et kæmpe stort problem det er pay to play.


    Der er nok ikke noget jeg er mere imod og jeg kommer sgu aldrig til at betale for at spille på den måde.


    Har jeg købt et spil så vil jeg kunne spille det uden det koster mere.


    Jeg har heller ikke rigtigt brudt mig om den metode med pay to play, men efter at have prøvet Lineage2 må jeg sige at jeg føler mig MEGET fristet til at betale de 15$/måneden for at kunne spille det når det engang bliver released. Det spil er virkelig gennemført og flot. :D

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Det er jo smag og behag. Nu har jeg spillet Ultima Online, Everquest, Star Wars Galaxies, Eve-Online og Nu Lineage2(som vel bedst kan sammenlignes lidt, meget lidt, med Diablo2 i 3D og så online sammen med mange tusinde spillere). Alle spil har været betalingspil, men som dollerkursen ligger fortiden så er det faktisk ikke mere en små 70-80kr om måneden. For de penge får man et produkt som bliver opdateret tit, det er næsten altid muligt at komme i kontakt med GMs online og få hjælp hvis man har størrer probs osv.
    Og har man aldrig prøvet mmorpg spil så snyder man sig selv for en på oplevere. I L2 er der folk over alt, du er meget sjældent alene hehe.

  • Ja det er open Beta.. du ska bare lige tilmelde dig, også downloade betaen :) fylder en lille GB


    nik.dk - Har også spillet UO. Dog ikke OSI. Har spillet på flere gratis shards, men Lineage 2 slår helt klart UO. Det er så fedt, og ja der er virkelig folk over alt.. der var omkring 100.000 tilmeldinger den første uge 8o så du er aldrig alene hehe.. kinda creepy :P


    Ellers er grafikken sååååååååååååå fed.. især hvis alt står på high og du har noget AA på.. så er det bare nam nam.. kan helt klart anbefale det .. en gang til :P

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af OriGiN
    Ja det er open Beta.. du ska bare lige tilmelde dig, også downloade betaen :) fylder en lille GB


    nik.dk - Har også spillet UO. Dog ikke OSI. Har spillet på flere gratis shards, men Lineage 2 slår helt klart UO. Det er så fedt, og ja der er virkelig folk over alt.. der var omkring 100.000 tilmeldinger den første uge 8o så du er aldrig alene hehe.. kinda creepy :P


    Ellers er grafikken sååååååååååååå fed.. især hvis alt står på high og du har noget AA på.. så er det bare nam nam.. kan helt klart anbefale det .. en gang til :P


    What the man said!

  • Jeg fatter ikke hvad der er så fedt ved det.. Har spillet det i en 2-3 uger nu, som Dark Elf Wizard.. Jeg nåede lvl 15 før jeg nåede at falde fra.
    Det er det samme over n over, hele tiden. Dræb det monster så du får mere exp og kan dræbe et større monster.. Hvad vil du lave når du nu har dræbt det største monster?


    Her I open beta er jeg med I en clan, en RP clan even.. Det er da meget sjovt at rende rundt sammen med dem og whacke andre spillere, surface dwellers for at være helt præcis, og blive rød, og skulle rende for livet indtil ens clan redder en fra horderne af frådende spillere.. Ja, men der stopper festen så også, desværre.. Det var ellers lovende - Jeg vil hellere ofre mine 10$ på et andet spil..
    Kom igen I onde diablo klonende maskiner..
    Og det med at der er folk overalt, ja, det er der som regel i et MMOG

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Lige til den sidste kommentar:


    Der er castle siege, der er clan levels, der er clan battles, og mere..


    det her er ikk en d2 klon, dig der er helt galt på den!

  • Ja, castle sieges ser ud til at være cool nok.. Clan wars er jo normalt I alle mmorpg, intet nyt der..
    Det jeg siger er, at det er jo bare det samme som alle de andre!


    Jeg vil gerne se lidt nytænkning (Castle siege, f.eks.) inden for genren. Og det er jo også meget nemmere sagt end gjort.. Se på SWG feks.. Lød enormt fedt, men er en total skuffelse, uheldigvis.


    Men de essentielle gameplay er at dræbe monstre for at levele up, og så er der jo kun kriger classes.. Tro mig, det bliver meget hurtigt, meget kedeligt..

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Nå men nu vil jeg da give det en change og se hvad det er så længe det er gratis.


    Har lige startet dl.. men er jo flyttet så henter kun 230kbs :(

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Hayes
    Ja, castle sieges ser ud til at være cool nok.. Clan wars er jo normalt I alle mmorpg, intet nyt der..
    Det jeg siger er, at det er jo bare det samme som alle de andre!


    Jeg vil gerne se lidt nytænkning (Castle siege, f.eks.) inden for genren. Og det er jo også meget nemmere sagt end gjort.. Se på SWG feks.. Lød enormt fedt, men er en total skuffelse, uheldigvis.


    Men de essentielle gameplay er at dræbe monstre for at levele up, og så er der jo kun kriger classes.. Tro mig, det bliver meget hurtigt, meget kedeligt..


    "When a player character (PC) clan defeats an NPC clan and occupies the castle, that castle becomes the possession of the PC clan. If a clan with ownership of a castle has been dissolved, the castle is returned to its initial state.


    Only the castle lord may select a siege time. Selecting a siege time is done through the chamberlain NPC.
    Take care when choosing a siege time, as it cannot be changed once it is set.


    Any lord occupying a castle must determine the next siege time within 24 hours of occupying the castle. If he/she does not select a time, the siege time is automatically set for 10:00 p.m. two weeks after the castle has been occupied -- on the same day of the week. (All sieges occur during the weekend in real-time.)


    A castle does not receive damage from any form of attack until the next siege time. The next castle siege time is either Saturday or Sunday, two weeks after the castle has been occupied. A clan that has successfully occupied a castle may safely possess the castle for up to 15 days ."

  • Ok jeg har nu downloadet det men hvordan får jeg det i gang? hehe... jeg kommer til en skærm hvor der står ID og Pass men hvorfår jeg det fra?


    Fed7haS