XP Pro starter meget langsomt med RAID 0

  • Hm, skummelt ... Den kører én gang her MAX .... ½-1.


    Men tilgængæld så er BIOS´en langsom.... Den står og tænker over RAM´ene i fandes lang tid før den skriver "1024 mb.." .... og ja, den står til Quick Boote .. :rolleyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    Hm, skummelt ... Den kører én gang her MAX .... ½-1.


    Men tilgængæld så er BIOS´en langsom.... Den står og tænker over RAM´ene i fandes lang tid før den skriver "1024 mb.." .... og ja, den står til Quick Boote .. :rolleyes:


    Jeg har lige opdateret BIOS, og før det kørte den 5-6 gange. Det blev bare værre med den nye BIOS.


    Jeg har en intern kortlæser monteret via USB - kan det evt. have noget at sige ?(

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Maverick
    Jeg har lige opdateret BIOS, og før det kørte den 5-6 gange. Det blev bare værre med den nye BIOS.


    Jeg har en intern kortlæser monteret via USB - kan det evt. have noget at sige ?(


    Spøjst ... Men prøv uden nogen USB-enheder .... Tror dog svaret skal findes i BIOS´en et sted ... ;) .... en indstilling du har overset måske ?...

  • :D :D :D
    Ud fra dit svar kan jeg læse, at du ikke har haft den tvivlsomme fornøjelse af BIOS på K8V.
    Savner ikke mit P4-system, men savner fandeme BIOS´en der sad på P4P800 :clap:


    Tro det eller ej, men jeg har fundet manualen frem, og prøver mig lidt frem...


    ikke at det betyder så fandens meget med opstarten, men et irritationsmoment er det jo :evil:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Maverick
    :D :D :D
    Ud fra dit svar kan jeg læse, at du ikke har haft den tvivlsomme fornøjelse af BIOS på K8V.
    Savner ikke mit P4-system, men savner fandeme BIOS´en der sad på P4P800 :clap:


    Tro det eller ej, men jeg har fundet manualen frem, og prøver mig lidt frem...


    ikke at det betyder så fandens meget med opstarten, men et irritationsmoment er det jo :evil:


    Nej jeg har ikke haft en A64´er og vil nu heller ikke bytte mit system for en ... ;)