Far Cry Instincts annonceret

  • Sjovt i ikke har snakket om det her ... Er jo mange her inde der er heeeelt vilde med FarCry kan jeg høre... ;)


    Far Cry Instincts annonceret
    Ubisoft gearer op til E3 med endnu en annoncering.

    Far Cry Instincts
    Rygterne om et spil baseret på Far Cry har svirret i et stykke tid, og nu har Ubisoft officielt løftet sløret for Far Cry Instincts. Som titlen vel nok svagt antyder, er spillet baseret på den nyligt udgivne shooter til PC, men Instincts er et nyt spil, bygget helt fra bunden.


    Ud over PC-versionens utroligt åbne omgivelser, non-scripted A.I. og lange synsvidder, introducerer Xbox-versionen også helt nyt gameplay, der skal få spilleren til at overveje sine taktiske valg endnu nøjere.

    Far Cry Instincts
    Far Cry Instincts bliver udviklet af Ubisofts studie i Montreal (som også står bag Splinter Cell) - tyske Crytek stod bag det originale spil. Instincts ventes ude til efteråret.


    Kilde: Boomtown UK
    [Blocked Image: http://i.boomtown.net/pics/3/2/5/49523/640x480.jpg]
    [Blocked Image: http://i.boomtown.net/pics/4/2/5/49524/640x480.jpg]

  • Jamen er det en Pc version eller Xbox version der kommer eller begge dele, ville sgu da være monster nice..


    :)

    Intel Haswell 4770
    MSI Z87 G45
    Kingston 16GB DDR1600
    Gigabyte GTX770
    OZC 256GB SSD
    OZC 850W
    Intel Stock køler
    Zalman GS1000 Black
    Asus 24" TFT

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bjørn B
    Jamen er det en Pc version eller Xbox version der kommer eller begge dele, ville sgu da være monster nice..


    :)


    Den kommer vel også på PC på et tidspunkt, men indtil videre er det kun XBOX som FarCry2 eller hvad man skal kalde den kommer til ifølge hvad jeg kan finde ud af, meeeen... :rolleyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    Den kommer vel også på PC på et tidspunkt, men indtil videre er det kun XBOX som FarCry2 eller hvad man skal kalde den kommer til ifølge hvad jeg kan finde ud af, meeeen... :rolleyes:


    Hmm mon ikke det bare er det FarCry vi PC bruger har nu, krydret med lidt lækkert til de satans Xbox brugere, kunne da ellers være max nice med et FarCry 2, eller for den sags skyld en udvidelses pakke med x antal nye baner og gejl..


    :)

    Intel Haswell 4770
    MSI Z87 G45
    Kingston 16GB DDR1600
    Gigabyte GTX770
    OZC 256GB SSD
    OZC 850W
    Intel Stock køler
    Zalman GS1000 Black
    Asus 24" TFT

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bjørn B
    Hmm mon ikke det bare er det FarCry vi PC bruger har nu, krydret med lidt lækkert til de satans Xbox brugere, kunne da ellers være max nice med et FarCry 2, eller for den sags skyld en udvidelses pakke med x antal nye baner og gejl..


    :)


    Som der står ... " Instincts er et nyt spil, bygget helt fra bunden " ... ;)


    Man ja, jeg ville da også være glad nok hvis vi bare fik en expansion med 50 extra baner. Så er der underholdning nok til en uges tid uden liv uden for computer-stolen. *G*

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    Som der står ... " Instincts er et nyt spil, bygget helt fra bunden " ... ;)


    Man ja, jeg ville da også være glad nok hvis vi bare fik en expansion med 50 extra baner. Så er der underholdning nok til en uges tid uden liv uden for computer-stolen. *G*


    Ja ok, men hvorfor skal de Xbox tøser have det før os PC bruger :evil: , håber da ikke udviklerne gør som de gjorde med HALO...


    :)

    Intel Haswell 4770
    MSI Z87 G45
    Kingston 16GB DDR1600
    Gigabyte GTX770
    OZC 256GB SSD
    OZC 850W
    Intel Stock køler
    Zalman GS1000 Black
    Asus 24" TFT

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bjørn B
    Ja ok, men hvorfor skal de Xbox tøser have det før os PC bruger :evil: , håber da ikke udviklerne gør som de gjorde med HALO...


    :)


    Vel fordi vi fik 1´eren ... ;) ... Er vel fair nok på en måde. Selvom jeg naturligvis syntes at ALT skal komme til PC først ... Så kan de små børn og deres spillemaskiner sgu vente... :))