Far Cry

  • Hvad Synes man så om spillet Far Cry er det værd at købe eller ej????


    Jeg har hørt meget om det og jeg har prøvet Demo'en et par gange er meget imponeret omkring grafikken men har jo ikke prøvet fuld version hvordan er de andre baner er det fedt nok eller ej?



    Tak på forhånd

  • Tjaa... Som man tager det. Det er da fedt at se på, men syntes luften gik lidt af balonen da der kom monstre med i spillet ... Men det går da. 8)


    Der var en weekend fed underholdning i det indtil de 20 missioner var gennemført.


    Personligt syntes jeg der er større underholdningsværdi i et spil som Battlefield Vietnam ... Men det er så også på Multiplayer.


    På Single-Player er FarCry langt bedre ... og langt større udfordring... AI´en er nice.


    Men hvis du har mulighed for det, så prøv spillet hos en ven hvis du syntes de 300 kr er mange penge.


    Syntes dog at det var pengene værd selvom det nok ikke er et spil jeg kan spille om og om igen .... Så kan jeg dog en gang imellem tage en bane hist og her... 8)

  • Er enig i Grillrottens kommentar. Kanon grafik, fed AI osv., og du kommer heller ikke til at kunne køre spillet på din nuværende computer. Det holder dog ikke i længden...

  • He he. Ja.. Prøv du at køre det på din maskine.. ;)


    No ofence... :)


    Men ja!.. Kanon grafik, god historie, og ja.. god grafik!

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Syns nu også at spillet giver en et godt indblik i hvad der kan gøres med grafik, det er afsindigt flot lavet, og der er virkligt kælet for detaljer, jeg stopper engang i mellem op i spillet og kigger mig lidt omkring, når man kører spillet i "Very High" kan man virklig se det arbejde der er lagt i spillet´s grafiske side, og det skal udviklerne have mange tak for..


    Jeg vil dog give "Grill" ret i at det er knapt så fedt med de skide monstre, det er sgu lidt "gammelt" efter hånden, men ok det er åbentbart en god opskrift, se bare DOOM III og HL2 og S.T.A.L.K.E.R, jeg glæder mig meget til sidst nævnte, da også HL2, imens jeg mener at have set DOOMIII nu med FarCry, tror næppe det byder på mere end FarCry gør...

    Intel Haswell 4770
    MSI Z87 G45
    Kingston 16GB DDR1600
    Gigabyte GTX770
    OZC 256GB SSD
    OZC 850W
    Intel Stock køler
    Zalman GS1000 Black
    Asus 24" TFT

    Rettet en gang, sidst af Bjørn B ().

  • Tror nu DoomIII vil være en klasse over Far Cry - i hvert fald som det ser ud nu, og Half-Life2 vil uden tvivl slå begge spil tilbage i stenalderen med den grafik som jeg har set i de hidtil udgivede demoer.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Alaza
    Tror nu DoomIII vil være en klasse over Far Cry - i hvert fald som det ser ud nu, og Half-Life2 vil uden tvivl slå begge spil tilbage i stenalderen med den grafik som jeg har set i de hidtil udgivede demoer.


    Tro mig, det ville glæde mig hvis det gjorde, har du prøvet FarCry i "Very High"?? Og har du kigget lidt på de forskellige ting, her mener jeg mest de indvendige bane, hvor man næsten får lyst til at føle på rør også vidre, bare for at se om man nu også kan få rusten af det, gulv og lyssætninger er sindsygt flot lavet, vandet er jo et kapitel for sig selv, detaljen med sandet der følger med ud når vandet ramme strandkanten er totalt unødvendig, men kanon godt lavet, græs og trær det bevæger sig individuelt med vinden, ja jeg kunne blive ved..


    Men jeg håber da at både HL2 og DOOMIII bliver endnu bedre, man kan vel ikke få nok kan man, så må Intel og AMD og ATI og Nvidia bare rubbe neglene og lade være med at komme med de halv hjertede opgraderinger hver gang og give os noget der virkligt sparker røv...


    :)

    Intel Haswell 4770
    MSI Z87 G45
    Kingston 16GB DDR1600
    Gigabyte GTX770
    OZC 256GB SSD
    OZC 850W
    Intel Stock køler
    Zalman GS1000 Black
    Asus 24" TFT

  • Salut herfra. Ja, jeg har prøvet at køre med very high, men very high i 1280*1024 giver mig ca. 20fps i store scener, hvilket er uacceptabelt. Men har siddet og set på detaljerne udfra nogen screenshot, hvor jeg satte medium op mod very high f.eks.


  • Helt enig... ;)


    Alaza er optimist ... Men det skader jo heller ikke. Tror dog ikke at HL2 og DOOMIII vil give den samme WAUU-effekt som FAR CRY jo gør hvis man kan li lækre "overflødige" detaljer ... ;)


    Quote

    Oprindeligt indlæg af Alaza
    Salut herfra. Ja, jeg har prøvet at køre med very high, men very high i 1280*1024 giver mig ca. 20fps i store scener, hvilket er uacceptabelt. Men har siddet og set på detaljerne udfra nogen screenshot, hvor jeg satte medium op mod very high f.eks.


    ScreenShots kan du ikke bruge til noget ... Det skal ses live... ;) ... Så kommer WAUU´et, men det gør det jo vel i forvejen... 8)

  • HE HE optimist er bestemt ikke noget dårligt at være, ville heller have optimistiske venner og kollegaer, end pessimistiske ditto...


    Men ja WAUW effekten har FarCry, ligesom ødelægt, hvis man kan tillade sig at sige det, for det har et kæmpe forspring i forhold til andre nyere spil, så der skal meget til, for at få WAUW effekten, hvilket jo giver bolden vidre til DOOM III og HL2 udviklerne, og i skal ikke komme og sige at de ikke har fået sved på panden af FarCry, de har sikkert siddet og tænkt "svin" men det gavner jo bare dig og mig, og jeg glæder mig alderrede...


    Og ja FarCry i "Very High" er ikke spilbart, ja ikke på min maskine ihvertifælde..desværre.. Men så må de jo bare komme i gang de dovne HW gutter..


    :)


    :)

    Intel Haswell 4770
    MSI Z87 G45
    Kingston 16GB DDR1600
    Gigabyte GTX770
    OZC 256GB SSD
    OZC 850W
    Intel Stock køler
    Zalman GS1000 Black
    Asus 24" TFT

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Alaza
    Har skam også set det i levende live. Hvordan er det jeg er optimist? :)


    Har du set videorne til HL2, Grill?


    Ja, det har jeg da ... ;)


    Fed styring af lys & skygger .... 8)


    Glæder mig da også, men ikke mere end jeg har solgt min HL2-kupon... :)) *G*


  • :)) hvad man dog ikke gør, for at få lidt penge i kassen, ville nu nok have gjordt det samme..


    Tror der skal mere til at få spillet til at kører 60FPS i 1280x1024 på "Very High" og "Ultra High" Vandet" end 1giga ram og GFX OC, der skal nok masser af MHZ og et R420 eller lign til...


    :)

    Intel Haswell 4770
    MSI Z87 G45
    Kingston 16GB DDR1600
    Gigabyte GTX770
    OZC 256GB SSD
    OZC 850W
    Intel Stock køler
    Zalman GS1000 Black
    Asus 24" TFT

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Alaza
    Ja, det skal der desværre nok, men hvis det bare vil lykkedes i 1024, så er det fint til mig.


    Ja det er jo det, jeg er bare så "uheldig" at min TFT bedst kører med de 1280x1024...


    Så Jesper om spillet er pengene værd eller ej, komme nok lidt an på ens maskine, kan den kører spille tilfredsstillende til ens smag, men jeg vil nu nok sige, har du maskinen så køb, hvis ikke så opgrader din maskine, den tranger da vist også til det gøre den ik..


    :)

    Intel Haswell 4770
    MSI Z87 G45
    Kingston 16GB DDR1600
    Gigabyte GTX770
    OZC 256GB SSD
    OZC 850W
    Intel Stock køler
    Zalman GS1000 Black
    Asus 24" TFT

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bjørn B
    :)) hvad man dog ikke gør, for at få lidt penge i kassen, ville nu nok have gjordt det samme..


    Tror der skal mere til at få spillet til at kører 60FPS i 1280x1024 på "Very High" og "Ultra High" Vandet" end 1giga ram og GFX OC, der skal nok masser af MHZ og et R420 eller lign til...


    :)


    HeHe... For det ikke skal være løgn, så røg den med i købet da jeg solgte mit 9600 XT med Revoltec-Profiler på til en af gutterne fra mit arbejde. Han fik det hele for 800 kr, så det er jo en god venne-pris han har fået der. ;)


    Kunne ikke se hvad jeg skulle bruge den HL2-seddel til alligevel i øjeblikket.


    R420 til hvad ? ... hvis du snakker HL2 eller D3, så kan det da godt være ... Finder vi jo ud af. FarCry kan jo godt spilles i en dejlig opløsning med lir .... Men nej, 1600x1200 Ultra High går vist ikke lige her. *G* Men det går jo også nok ;)

  • JO det gør den vist jeg ska nok osse til at tage mig sammen og få købt de ting jeg ska bruge men mange tak for alle jeres henvendelser...


    :T :T


    :cheers: :clap:


  • Kan du godt spille FarCry i 1280x1024 i UltraHigh på din maskine?? med spilbare FPS??


    Ja jeg kan dælme ikke, hvilke drivere benytter til dit GFX??


    :)

    Intel Haswell 4770
    MSI Z87 G45
    Kingston 16GB DDR1600
    Gigabyte GTX770
    OZC 256GB SSD
    OZC 850W
    Intel Stock køler
    Zalman GS1000 Black
    Asus 24" TFT