Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

onsdag, 31. januar 2018, 20:09

Jeg sværger stadig til Windows 7 og så at det var muligt at købe en meget billig Win 7 Pro licens hos Lizengo, nogen der kender dem ?

Handlen gik ikke i gennem, "Ukendt fejl, kontakt butikken"

Nogen der har erfaringer med dem eller kender et andet billigt sted at købe en Win 7 Pro licens ?

Jeg har tidligere handlet hos Kinguin, men hold da op hvor mange pop op vinduer de fin installeret på PC'en (kunne dog fjernes med CCleaner)

mvh Hymn

Win 7 pro, Intel i7, 4,00 GHz, 32 GB ram, GTX 1050TI

3

onsdag, 31. januar 2018, 21:01

Må også melde Kinguin (og G2A) som mine hovedsider. Bruger dog fast Adblocker på alle ikke whitelistede sider.

The Hoff - Mansens 80er Retro PC
| NZXT H700i| Gigabyte Aorus X370 Gaming 5 | Ryzen 1700 @4.0GHZ | 4x8GB Trident RGB 3200Mhz @2933 Mhz RGB | MSI 1080 Armor OC 8GB | Be Quiet Dark Power Pro 11 650W | 1x256GB, 1x512GB SSD | 6TB NAS Harddisk | Vandkøling fra EK, Hardwarelabs og Enermax |

4

torsdag, 1. februar 2018, 13:33

kig på ebay. der plejer jeg at hente billige licenser

https://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_from=…+7+pro&_sacat=0

5

torsdag, 1. februar 2018, 17:10

1000 tak for jeres forslag!
Kinguin som nævnt tidligere brugt og det gik fint, men sidst jeg besøgte siden fik de :cursing: installeret en pop up reklame der hele tiden poppede op indtil jeg clearede alle cookies og andre 'ting' med CCleaner.

Men selv om der gik noget galt i handlen modtog jeg en mail med en download mulighed, så jeg har nu downloadet et image. MEN det kunne jeg også have gjort fra Tweaks forum, og jeg skal kun bruge en licens. Jeg vil opgradere min nuværende Home Basic til Pro da jeg har 32 GB ram i maskinen og pt kun bruger de 16 GB.

Lizengo svarer ikke på kundehenvendelser, så jeg må se om jeg kan finde licensnøglen, eller købe en fra Kinguin.

Men igen tak, jeg tjekker e-bay for licensen ellers Kinguin.

mvh Hymn

6

fredag, 2. februar 2018, 17:53

Lizengo oplyser i deres mail at jeg får licens nøglen når betalingen er gennemført, men det var nok den der kiksede forleden...

mvh Hymn

7

onsdag, 7. februar 2018, 19:18

Ikke fordi jeg gider at skrive med mig selv :whistling: men igår fik jeg bekræftet at det første køb ikke var gået igennem og blev bedt om at lave et nyt køb og det gjorde jeg så og fik min licensnøgle i dag. Alt i alt en fin handel, dog er det tyske firma ikke god til dansk :whistling:

mvh Hymn

Tilsvarende tråde

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.