Forkert opstart af explorer!

  • Argh, jeg har prøvet at ændre min startside og køre ad-aware, men det virker ikke!


    mk:@MSITStore:C:\WINDOWS\start.chm::/start.html


    Det er den side, min browser starter på. Jeg kan ændre den, men straks jeg genstarter compen, så er det igen min startside :(


    Nogen forslag??
    :(

    Bundkort: Intel
    RAM: 4 GB DDR 1666 mhz
    CPU: i7 860 (2,8 ghz)
    Grafikkort: Radeon 5770 1GB

  • Hm... Skummelt.


    Prøvede engang at min start-side blev låst til noget andet end det jeg ville, men en gang SpyBoy og så en gang AntiVirus-Scan fjernede det så vidt jeg husker ..


    SpyBot : www.safer-networking.org/index.php?page=download


    Du kunne jo evt. også prøve en online-scan ... Kunne jo være der var noget din egen antivirus ikke kunne opdage...


    Panda OnlineScan : http://www.pandasoftware.com/a…/activescan_principal.htm


    ... Tvivler dog på det er en virus... Eller ligende.

  • Grrr, det hjalp ikke! Begyndt at gå mig lidt på :(


    Sådan noget Car-insurance den starter op på nu!


    Flere forslag er velkomne ;)

    Bundkort: Intel
    RAM: 4 GB DDR 1666 mhz
    CPU: i7 860 (2,8 ghz)
    Grafikkort: Radeon 5770 1GB

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af JenSLyN
    Grrr, det hjalp ikke! Begyndt at gå mig lidt på :(


    Sådan noget Car-insurance den starter op på nu!


    Flere forslag er velkomne ;)


    Har du kigget i START > RUN > "MSCONFIG" om der er noget "skummelt" der starter op ?...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bluesman


    Er der nogen af jer der har hørt om begrebet Cookie ?


    Der er intet skummelt, der starter op, og det er ingen cookie...


    Bluesman er tydeligvis blevet mobset fordi han så åbenlyst blev jordet i den anden threat :boxed: :boxing:

    Bundkort: Intel
    RAM: 4 GB DDR 1666 mhz
    CPU: i7 860 (2,8 ghz)
    Grafikkort: Radeon 5770 1GB

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af JenSLyN
    Der er intet skummelt, der starter op,


    Okey trist ...


    Quote

    Oprindeligt indlæg af JenSLyN
    og det er ingen cookie...


    Nej, en cookie er en simpel tekst-fil. Det er ikke et program, ikke et plug-in og kan ikke få adgang til harddisken da det bare er en tekst-fil med nogle simple oplysninger af forskellig slags. Tweak Forumet kan fx. bruge Cookies til at bestemme og dermed vise om der er nogle indlæg man ikke har læst .... Så det gemmes hvis man booter eller kommer igen dagen efter. Dette kræver jo naturligvis at man ikke sletter den cookie. Der findes dog mange typer, men princippet er det samme. De giver oplysninger .... Kort sagt ...


    Quote

    Oprindeligt indlæg af JenSLyN
    Bluesman er tydeligvis blevet mobset fordi han så åbenlyst blev jordet i den anden threat :boxed: :boxing:


    Åbenbart... Men gør det nu ikke bedre han så smart--ass skriver "Er der nogen af jer der har hørt om begrebet Cookie ?" .... ;) ..... Han har åbenbart ikke hørt om hvad en cookie er .... Men er jo ikke første gang der er noget han ikke har hørt om. *G*