DirectX Problemer

  • Jeg har problemer med min lyd i Alien vs. Predator 2 og Colin McRae Rally 4.... Lyden i AvP2 er helt vildt forvrænget og der er en mærkelig form for ekko på... Har prøvet at ændre lidt med hardware sound accelerationen i dxdiag, men jeg har stadig problemet... Mit lydkort er et Creativ Sound Blaster Live! (16 bit) og jeg har de nyeste lydkortdrivers og directx 9.0b

    P4 Northwood 2 2.53 Ghz/FSB 533
    Asus Nvidia Geforce 6800 128 MB
    ECS L4S8A2 Bundkort
    1024 MB DDR PC2700 Kingston value ram
    512 MB DDR PC 2700 Samsung ram
    500 W Akasa PSU

  • Utroligt der ikke er nogen der har skrevet det ved jeg ikke eller sådan noget :dots:

    P4 Northwood 2 2.53 Ghz/FSB 533
    Asus Nvidia Geforce 6800 128 MB
    ECS L4S8A2 Bundkort
    1024 MB DDR PC2700 Kingston value ram
    512 MB DDR PC 2700 Samsung ram
    500 W Akasa PSU

    Rettet en gang, sidst af [FDB] FifaFrazer ().

  • :( :( :( :( :( :( Det ser da vist ud som om format c: er den eneste løsning..... Eller kender i andre steder hvor det muligvis var nemmere at finde hjælp? ;( ;( ;( ;( :( :( :(

    P4 Northwood 2 2.53 Ghz/FSB 533
    Asus Nvidia Geforce 6800 128 MB
    ECS L4S8A2 Bundkort
    1024 MB DDR PC2700 Kingston value ram
    512 MB DDR PC 2700 Samsung ram
    500 W Akasa PSU

    Rettet en gang, sidst af [FDB] FifaFrazer ().

  • Er spillene fuldt opdaterede?


    EDIT: Du kunne også prøve at installere spillene + DirectX igen.

  • [Off topic]


    Sorry jeg lige kommer med lidt off topic, men har prøvet og skrive en Pm til dig..


    Her er hvad jeg skrev:


    Hejsa.. Ville bare lige sige at dit billede i dit signatur virker ikke...
    Det er fordi 1go.dk ikke vil have man deep linker til billeder fra andre sider...


    En måde du kan fixe det på, er ved at ligge billedet ind som et Attachment på et af dine indlæg (evt bare edit et gammelt)...
    Så bruger du linket fra det (det kommer til at ligge på tweak's server i stedet..
    Det skulle få det til at virke hver gang.