Hjælp til forårsagning af hard Crash

  • Hej Tweak..


    Jeg har et problem når jeg skal Spille Cod: black 3 Zombies Chronicles på Windows 10 Pro


    Spillet Crasher med samme fejl ca et minut inde spillet og giver fejl ID: 7000 og 7009 I logbogen..


    7009: Der opstod timeout (30000 millisekunder), mens systemet ventede på, at der blev oprettet forbindelse til tjenesten FontCache3.0.0.0.


    7000: Tenesten Windows Presentation Foundation Font Cache 3.0.0.0 kunne ikke starte pga. følgende fejl:
    Tjenesten svarede ikke på en start- eller kontrolanmodning inden for det forventede tidsinterval.


    Har prøvet og køre dette med uden held.. https://www.tenforums.com/tuto…t-cache-windows-10-a.html


    Og så har jeg også Nogle andre fejl jeg ikke helt kan finde ud af hvor stammer fra, der kommer ved hver startup og er i tvivl om de kan have noget at sige.. har på fornemmelsen de måske stammer fra min Sandberg wifi dongle. og har prøvet og køre spillet uden den men det stadig det samme:


    Følgende boot-start- eller system-start-driver blev ikke indlæst:
    dam
    EhStorClass ID:7026


    og


    The driver \Driver\WUDFRd failed to load for the device ACPI\PNP0A0A\2&daba3ff&0. ID: 219


    På forhånd tak! :)