Catalyst 4.4

  • Ville bare lige sige at den lige er kommet ;)
    Mon jeg er den første der ser det?

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Alaza
    Jeg havde i hvert fald ikke... *suge suge*.. håber på fix til FC. :)


    Damn... det eneste der er, er display corruption fix til demoen... damn it os..!


    Det var også min første tanke!.. Har sidet og trykket F5 på ATI's HP de sidste 9 dage ;)

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • *spoiler*:


    Prøver den i hvert fald om lidt, men er lige kommet til den bane før Volcano - mener det er sidste bane, hvor man er blevet smidt ud af helien, og nu skal flygte fra et ton mutanter med 3 skud i en M4? Hvad fanden er meningen? Ligger der et ammunitionslager et sted? :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Alaza
    *spoiler*:


    Prøver den i hvert fald om lidt, men er lige kommet til den bane før Volcano - mener det er sidste bane, hvor man er blevet smidt ud af helien, og nu skal flygte fra et ton mutanter med 3 skud i en M4? Hvad fanden er meningen? Ligger der et ammunitionslager et sted? :)


    Hvad kan man sige?.. Run Forest! RUN!

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af jurban


    Hvad kan man sige?.. Run Forest! RUN!



    Hahah :))
    *lidt spoiler :P *


    Er kun kommet til den gamle den gamle japanske carrier, hvor man så skal kravle helt op foroven, og så kommer der en heli. og der er en del andre mænd der skyder.. Der blev jeg da lidt pissed da jeg for 10. gang prøvede at overleve (er ikke lykkedes endnu) .. Og så er det kun i 1. bane (eller hvad man skal sige.. På easy) .. Hmpfh! :dots:

  • Foresten..! Lidt har de tænkt på FC!!
    De skriver i hvert fald:
    "Display corruption is no longer seen when playing the demo version of the game Far Cry"


    Det er da en start ;)

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • En start, men næppe brugbart. Har lige kørt en 3DMark2001.. min score faldt med lidt over 100 point, men det rager mig en papand... bare dejligt med nogen fixes til diverse ting osv., og nu vil jeg prøve FC. Vender tilbage med svar.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af marquis1
    Hahah :))
    *lidt spoiler :P *


    Er kun kommet til den gamle den gamle japanske carrier, hvor man så skal kravle helt op foroven, og så kommer der en heli. og der er en del andre mænd der skyder.. Der blev jeg da lidt pissed da jeg for 10. gang prøvede at overleve (er ikke lykkedes endnu) .. Og så er det kun i 1. bane (eller hvad man skal sige.. På easy) .. Hmpfh! :dots:


    Så har du en masse underholdning tilbage kan jeg høre ... Nice ... ;) ... Men hvis du syntes der er udfordring DER, så bare vent til monstrene kommer springende og du ikke har tid til at lade fordi du har fyret alle 30-50 kugler af i hovedet på dem ... :)) ... Har altid et reserve-våben du er parat til at skifte til når du får brug for det .... og ja, du får brug for det ... Medmindre du er RIGTIG god til at dukke dig og løbe som en gepard på speed ... :)) ... HeHe...


    Syntes det var dejlig med en udfordring, men de kunne nu godt have lavet spillet lidt større så der var noget mere underholdning i det ... og så droppe de Half-Life-Monstre... :T

  • Jeg er stuck på 3. checkpoint i Volcano... der kommer jo fucking monstre alle vejne fra, og jeg har under halvdelen af hp tilbage. Skal jeg prøve at nakke dem, eller løbe? Indtil videre har jeg prøvet begge dele, men intet er lykkedes.


    Og angående 4.4, så kan jeg ikke mærke nogen forskel endnu. Synes også det er lidt tamt, at de har smidt Doom og HL lignende monstre ind.. er trætte af overdiminsionerede gargoyler med rocket launchere i ærmerne.


  • Skyd ham der skyder på dig i heilkopteren, så skulle du kunne kommet til at dræbe de andre der er der oppe, jeg døde også masser af gang i den bane også på Easy :O Jeg syns fandme det er svært til tider det her spil, damn man dør mange gange, og nej hvor er det belastene med de monstre når de bare bliver ved med at kommer efter en, 2-3slag og man er død...


    :)

    Intel Haswell 4770
    MSI Z87 G45
    Kingston 16GB DDR1600
    Gigabyte GTX770
    OZC 256GB SSD
    OZC 850W
    Intel Stock køler
    Zalman GS1000 Black
    Asus 24" TFT

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Alaza
    Jeg er stuck på 3. checkpoint i Volcano... der kommer jo fucking monstre alle vejne fra, og jeg har under halvdelen af hp tilbage. Skal jeg prøve at nakke dem, eller løbe? Indtil videre har jeg prøvet begge dele, men intet er lykkedes.


    Og angående 4.4, så kan jeg ikke mærke nogen forskel endnu. Synes også det er lidt tamt, at de har smidt Doom og HL lignende monstre ind.. er trætte af overdiminsionerede gargoyler med rocket launchere i ærmerne.


    Har du ½ liv ved 3 checpoint på volcano??? Hvis du går tilbage er der et MEGA amunitions lager... Der ligger medipaks og body armour og alle de våben der er i spillet...

  • Jep, jeg så det. Havde ikke set det til at starte med, og da jeg opdagede det, så var der heller ikke nogen problemer. En Para, M4, en sniper og en rocket launcher, så måtte de for min skyld godt sætte 5x så mange monstre derud. :)

  • Og når du skal nakke de store monstre, så gå efter halsen, der er de ekstra sårbare!

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

  • Jeg hørte en helikopter, men når jeg gik efter lyden så var der intet at se.

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr