hjælp til windows oem 10 pro

  • har nu købt en licens og downloaded usb toolkit, så jeg er klar til at installere på mit nybygget system.
    men regnede med der var en fil med til licensen, det er der så ikke så hvad gør man egentlig for at komme videre med mit OEM projekt haha

  • Skal lige forstå dig ret - Du har købt en licens hvor der ikke har fulgt en DVD med? I så fald skal du ind forbi Microsoft's hjemmeside for at hente en .iso fil du enten kan brænde ud på en tom DVD skive eller et USB stik på mindst 4GB.


    https://www.microsoft.com/da-dk/software-download/windows10



    Starter du værktøjet op hjælper det dig med at hente filerne du skal bruge, samt processen for at få dem over på DVD/USB.


    Når du så har en bootbar enhed starter du PC'en op og går enten ind i BIOS for at starte fra dit installationsmedie, eller trykker på den tastegenvej der smider dig ind i Boot Menuen (som en engangsting)


    Derfra er det bare Windows installation som normalt. :cheers:

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |