Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

tirsdag, 14. februar 2017, 21:17

har nu købt en licens og downloaded usb toolkit, så jeg er klar til at installere på mit nybygget system.
men regnede med der var en fil med til licensen, det er der så ikke så hvad gør man egentlig for at komme videre med mit OEM projekt haha

2

tirsdag, 14. februar 2017, 21:34

Skal lige forstå dig ret - Du har købt en licens hvor der ikke har fulgt en DVD med? I så fald skal du ind forbi Microsoft's hjemmeside for at hente en .iso fil du enten kan brænde ud på en tom DVD skive eller et USB stik på mindst 4GB.

https://www.microsoft.com/da-dk/software-download/windows10

Starter du værktøjet op hjælper det dig med at hente filerne du skal bruge, samt processen for at få dem over på DVD/USB.

Når du så har en bootbar enhed starter du PC'en op og går enten ind i BIOS for at starte fra dit installationsmedie, eller trykker på den tastegenvej der smider dig ind i Boot Menuen (som en engangsting)

Derfra er det bare Windows installation som normalt. :cheers:

The Hoff - Mansens 80er Retro PC
| NZXT S340 Elite | ASRock Z270 Extreme4 | Intel i5 7600K | NZXT Kraken X52 | 2x8GB Trident RGB 320Mhz RGB | MSI 1080 Armor 8GB | Be Quiet Dark Power Pro 650W | 4x256GB SSD | 2TB NAS Harddisk |

3

onsdag, 15. februar 2017, 10:26

Og selve licensen er jo bare en lang kode du skal angive når du installerer Windows :-)

Fx 8320 | Asus R9 280x | ASUS M5A97 EVO 2.0 | 8 gb G.Skill ARES 1866 MHz cl9 | 120 gb samsung 840 evo ssd
Canon 700d - Røde videomic go

Tilsvarende tråde

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.