Counter-Strikes rigtigt værdi?

  • Jeg har gamet siden beta 3.1 og ahr set hvordan spillet har udviklet sig på esports scenen og alt. Det er jo så hvad det er, men der er en ting jeg sys der ødelægger det komplet..


    Det er mindreårige der spiller! Det er virkelig utroligt som jeg kan blive irriteret over dem. Det faktum at de har et godt aim er da hvad det er, de er jo tidligt hjemme fra skolen og kan game hele dagen. Så det er hvad det er.. Det faktum der går mig på, er når man spiller på en FFA server og bare vil slappe af efter en hård arbejdsdag, at der så kommer sådan nogle små idioter og tror de direkte er guder når de kalder en nub o.s.v og ikk engang kan stave ordentligt eller noget. Det kan gå mig så gruligt galt på nerverne! Man har ofte lyst til at gå over til dem, smadre deres hoveder så mange gange ned i dere keyboard at de kan spytte F U C K tasterne ud når man er færdig.. Jeg vil mene vi snakker alt fra årgang 8 til 15 evt 16 år her!


    Er jeg den eneste der har det sådan her?

  • Hmm ja lidt..forstår godt dit problem.. Men syns ikke rigtig at jeg høre så meget fra dem.. Nu er jeg selv kun 14 :P .. Men det ved de jo ikke.. Nu ved jeg ikke hvilke servere du spiller på.. Men på GR's og Jubii's sys jeg normalt tonen er ret god..

    MSI 6701 1024 MB PC 2700 Samsung 2.6 GHz P4 Audigy 2 120 GB Seagate Creative 6.1 

  • Synes det er et meget uholdbart argument. Jeg er selv 16, og har gamet siden den rigtigte 1.0... dog ca. 6 måneder siden jeg havde fat i CS sidst. Men da jeg gamede, der var det stort set lige så tit man oplevede gamere på 16+, som lamede rundt på den måde, som du beskriver det. Selvfølgelig var der også en del mindreårig, men det er langt fra med den overvægt som du beskriver den.


    Og selvfølgelig skal de alle sammen have lov til at være der, men hvis du ikke vil finde dig i den opførsel, så skulle du måske overveje at spille på FFA servere, som har admins på stort set hele tiden, som kan tage sig af situationen.

  • Jeg spiller skam hvor der er admins på konstant!


    Faktum er bare at de mener jo at de ikke selv kan gøre for det, og at de ikk er gamle nok tila t forstå hvis de blev banned o.s.v.. altså..

  • Nej, at folk, som opfører sig på den måde ikke selv kan gøre det for, er selvfølgelig synd for dem, men så er det jo godt, at der hurtigt bliver taget sig af problemet. Men så har jeg måske misset din pointe i at oprette tråden?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Alaza
    Men så har jeg måske misset din pointe i at oprette tråden?


    Os mig lidt... :]

    MSI 6701 1024 MB PC 2700 Samsung 2.6 GHz P4 Audigy 2 120 GB Seagate Creative 6.1 

  • Men er der noget at diskutere? Vi kan allesammen godt blive enige om, at det er belastende at spille med folk, som ikke har den fjerneste idé om hvordan man skal opføre sig under spillet.. om de så vil sidde og synge for dem selv, eller slå på alt omkring dem må være deres egen sag, bare det ikke går ud over resten af gamerne på serverne?

  • Det jeg hentyder til at med den alder har man ikke altid den dømmekraft som man har når man bliver mere moden.. Siger ikk noget mod alle på den alder, da jeg ved mange er goe nok.. Men sådan er alle altså ikke..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Alaza
    Men er der noget at diskutere? Vi kan allesammen godt blive enige om, at det er belastende at spille med folk, som ikke har den fjerneste idé om hvordan man skal opføre sig under spillet.. om de så vil sidde og synge for dem selv, eller slå på alt omkring dem må være deres egen sag, bare det ikke går ud over resten af gamerne på serverne?


    det ved jeg ikk om de gør, men kan da sige at jeg ofte har set servere med folk på 16 mand gå ned påa t have 3-5 mange inde pga en lille møgunge ikke fattede noget og opførte sig latterligt, og det var nemt at kende at det var fordi han ikke var moden overhovedet!

  • Selvfølgelig, og du har helt ret, men man ser desværre også en del 20-årige opføre sig på den måde. Men når den slags sker, så er det bare nødvendigt, at man har en admin, som kan tage sig af situationen. Jeg ved ikke hvordan situationen med FFA servere nu, men da jeg spillede var BT og JG's servere i hvert fald godt bemandet med admins.

  • Selvfølgelig vil der være 20 årige der opfører sig sådan, der vil også være ældre.. Men det er jo ikke en så stor procentdel af dem der gør det..


    Mit spørgsmål: Hvorfor spiller man CS når man ikke har dømmekraften til at snakke ordentligt og lade være med at provokere andre folk på en FFA server?


    Jeg føler egentlig at CS har dårlig indflydelse på MANGE mennesker..

  • Fordi det er så dejligt let, at provokere folk over en FFA server uden at man får noget tilbage, og det er jeg bange for, at mange føler sig tillokket af. Men ja, det har dårlig indflydelse på en del mennesker...

  • Hvad med en SENIOR-server til de gamle gutter der ikke kan følge med de små knægte i et spil som er meget udbredt hos selvsamme gruppe ?...


    Forstår dog godt at nogle af jer fortrækker at spille mod "voksne" mennesker. Gør jeg også selv ... Så slipper man somregl for høre "roger that" osv HELE tiden ... Spiller dog ikke CS ( :T ) , men princippet er jo lidt af det samme... ;)


    Syntes også generalt at mere "modne" folk er bedre team-playere ... og forstår bedre at arbejde sammen mod et fælles mål. Dog med undtagelser ...


    Det er så bare min 5-øre om emnet ... :))


  • Måske en server hvor man skal vise ID eller noget sejt? :P


    Og ja, lige mine ord, de små møgunger kan være irriterende og som sagt kan de intet andet end aim!

  • Tror alle har det ligsom dig..
    Men jeg plejer bare lige at tage mig sammen lidt, så bliver det sjovt for så kalder de bare en cheater i stedet :D

  • Nu hvor I efterlyser servere, hvor I slipper for newbs, så har Boomtown jo et system med, at ingen med en rate under 1.0 ikkr kan komme ind, og så slipper man jo for en vis grad for nybegyndere.

  • Tjaa går det helt galt så kan man jo bare slå tekst fra så kan man slet ikke se hvad de skriver.


    De fleste kommenterer hvor gamle de er... jeg vil så lige sige det er jo kun noget vi kan formode for vi kan jo ikke vide det.


    Server for senior fin ide men jeg ved ikke lige hvordan det skal styres.
    Hvordan vil du tjekke og opret holde dette.


    Men jeg vil da lige opfordre til at folk der har CS server hvor der er en god tone og højt skill lvl lige smider dem herinde.
    Så har vi da nogle steder at søge hen.


    Ellers må tweak.dk jo bare få lavet deres egen server til cs... eller måske bare en lille server park :)
    Må vi da kunne hive ud af en sponsor.... bare lige en tanke :D

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Tja... jeg er jo så selv 15, og jeg kender problemet... Fuck jeg hader små unger der sidder og skriger ind i mikrofonen :camp: Ved godt man bare kan mute dem, men hvorfor er de bare så spde-dumme... Hvis i ligesom mig er blevet træt af CS så besøg da min HP: http://www.team-acs.tk ... Synes det er for åndssvagt... Folk går mere op i hvor "skilled" de er til et skide spil, og derfor glemmer de helt at det bare går ud på at have det sjovt...

    P4 Northwood 2 2.53 Ghz/FSB 533
    Asus Nvidia Geforce 6800 128 MB
    ECS L4S8A2 Bundkort
    1024 MB DDR PC2700 Kingston value ram
    512 MB DDR PC 2700 Samsung ram
    500 W Akasa PSU