Aktivering af XP

  • Aktivering af XP er der andre af jer der haft problem med det ?(


    jeg kan ikke fordi den siger at den Produkt nøgle jeg har brugt i et år pludselig ikke er god nok X(


    (ja jeg har original)


    men heldigvis kan man let komme ind i windows uden at arktivere :))


    og microsoft har selfølgelig ingen god service på det område


    Første gang jeg ringede fik jeg en svensk/norsk supporter som jeg ikke kunne forstå en s... af
    men fik da fat i at jeg skulle prøve at ringe ind lidt senere :chain:


    anden gang også svensk/norsk


    tredje gang Engelsk (kan godt engelsk men gider sku ikke at sidde at tale engelsk)


    fjerde gang fik jeg fat en en der skulle være dansk men fattede ikke en dut pga den MEGET kraftige svensk/norsk accent


    hvor jeg får et nyt support nr. jeg skal ring til hvor jeg får at vide at åbningstiden er 9-17


    NU gider jeg snart ikke mere X(


    Micrsoft = :chain: :camp: :enforcer: :mg:

  • hvis du har aktiveret din Windows mere end 3 gange vil den automatisk låse (vist nok) - de skulle have en talerobot guide man kan bruge. Kan dog være de har fjernet den igen

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dkwolf
    hvis du har aktiveret din Windows mere end 3 gange vil den automatisk låse (vist nok) - de skulle have en talerobot guide man kan bruge. Kan dog være de har fjernet den igen


    den er låst men ikke godt nok sidder og skriver fra en "låst"


    robotten har jeg snakket med (det var en ret kedelig samtale ;) ) men det er min CD key den ikke vil godkende X(

  • et godt tip kan være at kopier denne lille fil til et sikkert sted wpa.dbl , den ligger i windows/system32
    det er den der indeholder reg.oplysninger og efter ny installation kopier den tilbage igen så skulle man være ude over det med registrering.


    dog kræver det at man ikke har ændret alt for meget på sit hardware siden sidste reg......

    :)) pc knolden fra jylland


    ASUS A7V600
    AMD XP2600+ (skod modellen (10) kun 1,917 ghz)
    512 MB PC3200
    radeon 9600xt 256 mb
    SEAGATE 80 GB
    MAXTOR 120 GB SATA

  • har også en original købt "dyrt" version og den gjorde det samme første gang jeg løb i dette problem , men næste gang var det nok bare at ringe til robotten og vupti den var låst op igen

    :)) pc knolden fra jylland


    ASUS A7V600
    AMD XP2600+ (skod modellen (10) kun 1,917 ghz)
    512 MB PC3200
    radeon 9600xt 256 mb
    SEAGATE 80 GB
    MAXTOR 120 GB SATA

  • Jeg skulle lige pludselig også aktivere igen, her forleden. Lavede også en tråd om det, da jeg ikke ku' forstå hvorfor. Blev nød til at gøre som "robotten" sagde. Ved ikke om det var fordi jeg havde OC min cpu så meget, så XP opfattede det som om at jeg havde sat en ny cpu i.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bentzin
    Jeg skulle lige pludselig også aktivere igen, her forleden. Lavede også en tråd om det, da jeg ikke ku' forstå hvorfor. Blev nød til at gøre som "robotten" sagde. Ved ikke om det var fordi jeg havde OC min cpu så meget, så XP opfattede det som om at jeg havde sat en ny cpu i.


    min fordi jeg satte DVD-brænder i


    btw dine ram kan dine ikke clockes længere eller vil du ikke clocke længere

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Wolf_of_dk
    btw dine ram kan dine ikke clockes længere eller vil du ikke clocke længere


    Har prøvet med 100%, men det gav problemer. Var faktisk op og køre med 12x206 og så kom problemet med aktiveringen. :rolleyes:
    Min "sign" passer forresten ikke helt - kører 11,5 x 200 og også lidt højere på Gfx. Har lavet en ny, men skal lige have den uploadet. Har lige været optaget af en tråd/poll om Christania :)) - hvor meningerne kørte ret :D højt

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bentzin


    Har prøvet med 100%, men det gav problemer. Var faktisk op og køre med 12x206 og så kom problemet med aktiveringen. :rolleyes:
    Min "sign" passer forresten ikke helt - kører 11,5 x 200 og også lidt højere på Gfx. Har lavet en ny, men skal lige have den uploadet. Har lige været optaget af en tråd/poll om Christania :)) - hvor meningerne kørte ret :D højt


    100% ?( er det det samme som 1:1


    hvilken side er du på bevarer eller bombe

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af mich242
    et godt tip kan være at kopier denne lille fil til et sikkert sted wpa.dbl , den ligger i windows/system32
    det er den der indeholder reg.oplysninger og efter ny installation kopier den tilbage igen så skulle man være ude over det med registrering.


    dog kræver det at man ikke har ændret alt for meget på sit hardware siden sidste reg......


    :boxing: Hurtigere end mig. Kommer nok til at prøve det i morgen når jeg skal formatere mine SATA-diske og starte forfra med AMD64..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Wolf_of_dk


    100% ?( er det det samme som 1:1


    hvilken side er du på bevarer eller bombe


    1.) Det tror jeg nok. 100% i mit tilfælde= 400 DDR og 83%= 333 DDR
    2.) Bevar ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af mich242
    et godt tip kan være at kopier denne lille fil til et sikkert sted wpa.dbl , den ligger i windows/system32
    det er den der indeholder reg.oplysninger og efter ny installation kopier den tilbage igen så skulle man være ude over det med registrering.


    dog kræver det at man ikke har ændret alt for meget på sit hardware siden sidste reg......


    Er det sandt??? Har godt nok bandet over reg.fasen mange gange :crazyeyes:
    Sidst jeg talte med nogen fra gratis nummeret 807 01315 har jeg talt med en dansk dame, og hun vil bare høre de første par tal så gav hun mig en ny!!!! uden probs og på 5min det er bare det.... jeg gider sku ikke rigtigt mere!!!! btw skal aktivere igen inden 27dage- yah right!!!!! :chain:
    Men tak for tippet..... ovenstående :T

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mougue


    Er det sandt??? Har godt nok bandet over reg.fasen mange gange :crazyeyes:
    Sidst jeg talte med nogen fra gratis nummeret 807 01315 har jeg talt med en dansk dame, og hun vil bare høre de første par tal så gav hun mig en ny!!!! uden probs og på 5min det er bare det.... jeg gider sku ikke rigtigt mere!!!! btw skal aktivere igen inden 27dage- yah right!!!!! :chain:
    Men tak for tippet..... ovenstående :T


    det virker er testes jo jo

    :)) pc knolden fra jylland


    ASUS A7V600
    AMD XP2600+ (skod modellen (10) kun 1,917 ghz)
    512 MB PC3200
    radeon 9600xt 256 mb
    SEAGATE 80 GB
    MAXTOR 120 GB SATA