password recovery...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af købkøb
    tja... jeg har tabt et password på en xp maskine... hvordan er det man kan få det password igen... eller bare resette det...


    Tror ikke du kan resette det, men du kan boote på en Windows 2000-CD og bruge den funktion, som hedder System Recovery eller noget i den stil. Den kan bruges i XP uden password. Så kan du da få fat i dine vigtige dokumenter.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af EdgarBaba


    Tror ikke du kan resette det, men du kan boote på en Windows 2000-CD og bruge den funktion, som hedder System Recovery eller noget i den stil. Den kan bruges i XP uden password. Så kan du da få fat i dine vigtige dokumenter.


    jeg ved at man kan resette det... det er vist et lille bitte program... jeg er 200 på at man kan... en der ved hvilket program man skal bruge... det skal vist på en diskette og så afsted...

  • Med ERD Commander kan man boote på en cd-rom og efterfølgende ændre passwords på alle de brugere der er på PC'en uanset om man kender deres password eller ej.


    Med den user manager der følger med ERD commander får man listet de brugere der er, og så er det bare at ændre password for den bruger man vil.


    Kræver INGEN rettigheder på selve PC'en.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Tweak.dk
    Med ERD Commander kan man boote på en cd-rom og efterfølgende ændre passwords på alle de brugere der er på PC'en uanset om man kender deres password eller ej.


    Med den user manager der følger med ERD commander får man listet de brugere der er, og så er det bare at ændre password for den bruger man vil.


    Kræver INGEN rettigheder på selve PC'en.


    LOL, det lyder da ikke spor betryggende... 8o altså for den person som har lagt password på, for at beskytte sine data på pc'en!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af John H


    LOL, det lyder da ikke spor betryggende... 8o altså for den person som har lagt password på, for at beskytte sine data på pc'en!


    Nææh det er rigtigt.


    ERD Commander virker med alt fra Windows 2000 til 2003 server.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Tweak.dk
    Med ERD Commander kan man boote på en cd-rom og efterfølgende ændre passwords på alle de brugere der er på PC'en uanset om man kender deres password eller ej.


    Med den user manager der følger med ERD commander får man listet de brugere der er, og så er det bare at ændre password for den bruger man vil.


    Kræver INGEN rettigheder på selve PC'en.


    ERD er ikke freeware, har ikke lyst til at betale 149$ for den HER koster faktisk op til 399$ nogle steder (for server ver.)


    men den zip fil jeg har postet. kan du også redigere alle passwords på alle useres, og kræver heller ingen rettigheder på pc'en. (ligger en linux kerne på bootdisken) og det her er freeware



    smider da lige linket igen : HER

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af mr_AcId_BuRN
    problemet med den her er bare at han kan ikke læse nogen filer der er krypteret med windows xp;)


    ????
    det er nu ikke lige det som det går ud på.
    udfordringe var at komme ind på accounts i XP ved at reset eller ændre password.
    og self. kan han læse krypterede filer på en account, når han har skaffet sig adgang til den ved hjælp af dette recovery tool.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af købkøb
    Avartar: Den der fil skal jeg bare smide dem på en diskette og så starte op???


    nej det er et program som laver et image på en diskette. tror nok der er en vejledning.

  • Offtopic, way offtopic:


    Da jeg gik ind på den her tråd fik jeg denne boks frem. Får den ikke når jeg går ind på andre tråde.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af HAM
    Offtopic, way offtopic:


    Da jeg gik ind på den her tråd fik jeg denne boks frem. Får den ikke når jeg går ind på andre tråde.


    Hehe... Tror det er noget andet du har liggende på din pc...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af købkøb


    Hehe... Tror det er noget andet du har liggende på din pc...


    Der tror jeg ikke da den kun kommer frem når jeg går herind på den her tråd.


    Men sætter lige min computer til at søge inden jeg tager ind og ser Terkel I Knibe.

  • Hmmm...... det kunne godt se ud som om at det har noget med dit logo at gøre.


    Jeg lagde mærke til at jeg ikke kunne se logoet. Hverken i Mozilla eller i IE. IE kommer dog ikke med en boks.


    Måske du skulle kigge lidt på det.